پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد لرزش گیر

دانلود-مقاله-در-مورد-لرزش-گیر
دانلود مقاله در مورد لرزش گیر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 267 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 21 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏ضمیمه
‏3
‏1-کاربرد
‏لرزش گیر فرمان از انتقال ضربه و ناپایداری فرمان جلوگیری می کند و در نتیجه خوش سواری و ایمنی رانندگی را در خودرو افزایش می دهد.گشتاوردهای فرمان که به صورت ضربه ای به سیستم وارد می آیند،میرا می شوند و نوسان چرخشی در غریبلک فرمان کاهش می یابد.در خودروی دیفرانسیل جلو وظیفة دیگری نیز به وظایف لرزش گیر فرمان اضافه می شود،که عبارتست از جلوگیری از انتقال ارتعاش محرک به فرمان.
‏هنگام تغییر نیروی محرک و حرکت در پیچ،اگر غریبلک فرمان آزاد باشد،بیش از حد نوسان می کند و سبب افزایش ارتعاش خودرو حول محور عمودی می شود.اگر نتوان با طراحی مناسب شاسی از بروز این رفتار نامطلوب جلوگیری کرد و هم زمان گشتاور لازم برای چرخاندن غریبلک را کاهش داد،باید به ناچار از لرزش گیر فرمان استفاده کرد.نیروی میرایی در لرزش گیر فرمان معمولاً در کل محدودةکورس آن،به گونه ای یکنواخت توزیع و تنظیم شده است،که در نتیجه،در اغلب خودروها فرمان پذیری به راحتی و بدون مشکل خاصی انجام می شود.با به کارگیری لرزش گیر فرمان با میرایی وابسته به راستای نصب و وابسته به زاویة فرمان،می توان از اثرات نامطلوب برگشت فرمان،هنگام کاهش ضریب اصطکاک جاده جلوگیری کرد،(بخش 4 را ببینید).لرزش گیر فرمان به صورت افقی در خودرو نصب می شود،(شکل 6-2 و 6-3 الف را درکتاب
‏3
‏سیستم تعلیق چرخ ‏و شکل 0 را ببینید).
‏در سیستم فرمان شانه ای چنین متداول است که یک طرف لرزش گیر را با اتصال چشمی با پینی به دنده شانه ای و طرف دیگر آن را به پوستة جعبة فرمان متصل کنند.
‏در سیستم فرمانی که حرکت با مکانیزم منتقل می شود،یک سر لرزش گیر را به بازوی فرمان یا بند فرمان متصل می کنند.در محور صلب،این نقطة اتصال،بند روابط است.
‏4
‏از آنجا که در لرزش گیر یک جدار،از لولة سیلندر(که پیستون در آن حرکت می‌کند)محافظت نمی شود،درصورت آسیب رسیدن به لولة سیلندر لرزش گیر در محدودة کورس پیستون،فرمان قفل می شود.بنابراین برای حفاظت از لرزش گیر در برابر پرتاب سنگ و جلوگیری از نفوذ آب،آن را داخل یک محفظة محافظ قرار می دهند و برای محافظت ازمیلة پیستون یک کلاهک گردگیر نیز در نظر می گیرند،که بسیار مهم است.
‏در خودروی سواری،هنگامی از لرزش گیر فرمان استفاده می کنند که جعبه فرمان کاملاً مکانیکی باشد.در فرمان با سیستم هیدورلیکی،میرایی درونی سیستم شیرهای روغن و لوله های ارتباطی اغلب برای جلوگیری از بروز پدیده های یاد شده کافی است.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد