ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 47 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام یگانه معمارهستی
مطالعات طراحی معماری
موضوع : نمایشگاه هنرهای معاصر
تعریف موزه: موزه واژه یونانی است که اصل آن بصورت « موز» و به معنی فرشته و الهه بکار رفته .
تعریف موزه (نمایشگاه) بر طبق اساسنامه آیلوم :
موزه ها ونمایشگاه ها موسسه ه ا ی ی هستند دائمی یا موقت و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان گشوده است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می نمای ن د
نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در سال 1290 ه.ق در داخل بناهای سلطنتی و در یکی از تالارهای وسیع عمارت خارجی کاخ گلستان تاسیس شد.
اصول موردتوجه درموزه ها
_ نمایشگاه دردرجه اول باید به شناخت وحفظ هویت فرهنگ جامعه کمک کند
_ نمایشگاه ها باید کانون علمی ، فرهنگی وآموزشی باشد
اصول توسعة صنعت نمایشگاه داری در کشور
1_ ارزش دینی وتاریخی
2_ ارزش ایرانگردی وجهانگردی (جاذبه بازدید )
3_ نفوس گسترده جغرافیایی
4_ نزدیکی به مراکز علمی وفرهنگی
5_ البته درمناطقی هم ویژگیهای مختص همان حوزه جغرافیایی یا فرهنگی می تواند ملاک ارزش قرار گیرد
هنر
. هنر آشناترین واژه ای است که در روزگار ما به غریبانه ترین شکل به حیات خود ادامه می دهد.
. این غربت هنر معلول ناشناخته ماندن آن یا بهتر بگوییم شناخت سطحی از آن در جامعه است .
. هنر ارتباط و انتقال محتوای درون به بیرون است .