ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 12 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست
طرح مساله مقاله
اجزاء نظام برنامه درسی در سطح ستاد اجزاء نظام یاد گیری در سطح صف
هدف فرهنگ مدرسه
انتخاب محتوی
روش های سازماندهی محتوی کتاب درسی
ارائه محتوی
معلم
ارزشیابی
دانش آموز
اهداف اساسی طرح ارزشیابی توصیفی
بهبود کیفیت فرایند یاددهی- یادگیری
فراهم نمودن زمینه مناسب برای حذف فرهنگ 20 گرایی
تاکید بر اهداف آموزش و پرورش به جای تاکید بر محتوای کتاب ها
فراهم نمودن زمینه مناسب برای حذف حاکمیت مطلق امتحانات پایانی در تعیین سرنوشت تحصیلی دانش آموزان
افزایش بهداشت روانی محیط یاد دهی - یادگیری با کاهش فشارهای روانی ناشی از نظام ارزشیابی موجود
راهبرد های تحقق اهداف طرح ارزشیابی توصیفی
تغییر تأکید از ارزشیابی پایانی به ارزشیابی تکوینی
تغییر مقیاس فاصلهای (20 – 0) به مقیاس ترتیبی (در حد انتظار، نزدیک به انتظار، نیازمند تلاش بیشتر)
تنوعبخشی به ابزارهای جمعآوری اطلاعات
تغییر در ساختار کارنامه
تغییر در مرجع تصمیمگیرنده درباره ارتقاء دانشآموزان