ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 24 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
راه های تعامل موفق با رسانه
مقدمه
اهمیت و ضرورت تعامل با رسانه ها
شرایط و چگونگی تحقق این مسله
مباحث کلیدی و اساسی
رسانه ( (media چیست؟
انواع رسانه
1- رسانه های سنتی
2- رسانه های چاپی print media
3- رسانه های الکترونیک electronic media
4- رسانه های سایبر
سواد رسانهای و سواد اطلاعاتی کارورزان روابط عمومی
با توجه به تأثیرات شگرف انقلاب ارتباطات و اطلاعات بر تمامی عرصههای اجتماعی و شکلگیری جامعه اطلاعاتی، کارگزاران روابط عمومی برای حضور در این شرایط و ایفای نقش اصلی و اساسی خود باید با دو مقوله مهم کاملاً آشنا شوند
سواد اطلاعاتی
سواد اطلاعاتی از موضوعات جالب و جدید در عصر اطلاعات است. این موضوع را میتوان یکی از عوامل مؤثر برای حضوری موفق و پویا در این عصر به ویژه برای کارگزاران روابط عمومی دانست.
رشد غیرقابل پیشبینی اطلاعات و فناوریهای مربوط به حوزه ذخیره، سازماندهی و دسترسی به اطلاعات از جمله ویژگیهای بارز این عصر به حساب میآید