ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 22 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
عنوان رویکرد : تغییرات مهندسی جهت بهبود محصولات جاری
2
2
A
D
A&R
R
3
3
3
رویکرد
* به استناد اهداف تصریحی درخط مشی کیفی ایران خودرو مبنی بر :
باور به ارائه بهترین ها برای مشتریان و همکاران ، از طریق بهبود مستمر محصول .
همکاری مستمر در تولید و عرضه محصولات و خدمات بدون عیب در کلیه مراحل طراحی ، تامین ، تولید ، فروش و خدمات
پس از فروش در جهت جلب و ارتقائ رضایت مشتریان .
و سهم فعالیتهای معاونت مهندسی محصول در نیل به اهداف فوق ، رویکردی تحت عنوان ” تغییرات مهندسی جهت بهبود محصولات
جاری“ تدوین و جاری گردید.
ازآنجاکه مهندسی محصول در تعامل با شرکت PSA فرانسه و انجام پروسه بهسازی پژو 206 از قاعده ای مشابه تحت عنوان کلی
PEPP ( PANORAMA EVALUATION PART & PRODUCT ) پیروی و از نتایج سودمند آن بهره میبرد لذا با الگو
برداری مناسب از این رویه اقدام به جاری سازی این رویه برای سایر محصولات نمود.
* مطابق با آنچه که در رویه PEPP نیز تعریف شده است این رویکرد همه واحدهای متاثر از بحث تغییرات مهندسی محصولات جاری
در کلیه مراحل طراحی ، الزامات قانونی و استانداردی ، تامین ، تولید ، کنترل کیفیت ، ابزار و تجهیزات ، لجستیک ، فروش و خدمات پس
از فروش را شامل میگردد.
* این رویکرد در ادامه استراتژی کلان کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو به شماره 003-02-62-221 با زیرهدف ارتقاء کیفیت محصول
تعریف میگردد وهمچنین در تعامل نزدیکی با رویکرد PDP جاری در معاونت طراحی و توسعه محصول جدید میباشد.
4
4
4
جاری سازی
5
5
5