پیشینه تحقیق سبک های تفکر
دانلود پیشینه تحقیق سبک های تفکر پیشینه تحقیق سبک های تفکر فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 33...
مبانی نظری آموزش ضمن خدمت
دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت مبانی نظری آموزش ضمن خدمت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 65...
پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات
دانلود پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود
دانلود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری
دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری ارتباطات بین فردی
دانلود مبانی نظری ارتباطات بین فردی مبانی نظری ارتباطات بین فردی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
دانلود پیشینه تحقیق وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق برند خدمات
دانلود پیشینه تحقیق برند خدمات پیشینه تحقیق برند خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 15 حجم...
پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات
دانلود پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری کسب و کار الکترونیک
دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق موزه
دانلود پیشینه تحقیق موزه پیشینه تحقیق موزه فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 47 حجم فایل: 131...
پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار
دانلود پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری لجستیک
دانلود مبانی نظری لجستیک مبانی نظری لجستیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 52 حجم فایل: 99...
مبانی نظری تغییر سازمانی
دانلود مبانی نظری تغییر سازمانی مبانی نظری تغییر سازمانی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 79...
مبانی نظری هوش فرهنگی
دانلود مبانی نظری هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 49 حجم...
پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل
دانلود پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 41 حجم فایل: 187 قیمت: 67358 تومان
بخشی از متن:
عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 41
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل
فهرست مطالب:
تعریف نگرش کارکردهای نگرش اجزای نگرش و...
قسمتی از متن:
تعریف نگرش
به منظور ارزیابی عبارت نگرش (Attitude) در چارچوب رفتار مصرف کننده، تعریف نگرش و شناسایی اهمیت آن در فرآیند شکل گیری و تغییر رفتار ضروری است. محققان رفتار مصرف کننده در مورد تفسیر دقیق و قاطع از مفهوم نگرش به اجماع نرسیده اند (Banyt et al 2007). با این حال بیشتر پژوهشگران در زمینه ی روانشناختی روی این موضوع توافق نظر دارند که نگرش، یک ارزیابی خلاصه را از یک موضوع روانشناختی ارائه می دهد که در قالب برخی صفات مانند خوب/ بد، مضر/ مفید، خوشایند/ ناخوشایند و دوست داشتنی/ دوست نداشتنی منتقل می شود (Ajzen 2001، Ajzen and Fishbein 2000 ، Eagly and Chaiken 1993، Petty et al 1997، Tesser and Martin 1996،Brendl and Higgins 1996 ).
در زمینه ی رفتار مصرف کننده، لادن و دلابیتا[1] (1993) یادآور می شوند که نگرش چگونگی موافقت یا مخالفت مثبت یا منفی مطلوب یا نامطلوب یک فرد در مورد یک موضوع مشخص است. این تعریف، احساسات و ارزیابی های مصرف کننده را نسبت به یک موضوع مشخص، در نگرش وی آشکار می کند. سالومون[2] و دیگران (2002)، نظریه ی پیشین را تایید کرده و نگرش را یک ارزیابی کلی و پایدار از افراد، اشیاء، آگهی های تبلیغاتی و مسائل مشخص می دانند. سیکورد و بکمن[3] (1964) نیز معتقدند که نگرش، یک سیستم مشخص از انگیزه ها، عواطف و فرآیندهای شناختی و ادراکی است که به جنبه های معینی از محیط اطراف یک فرد واکنش نشان می دهد. در این زمینه شیفمن و کانوک[4] (2008) نیز یک تعریف جامع را از نگرش، بدین شکل ارائه می دهند :
« نگرش مصرف کننده[5]، تمایل آموخته شده ای[6] است به رفتار کردن به یک روش سازگار مطلوب یا نامطلوب، نسبت به موضوعی مشخص، مانند یک دسته از محصولات، برند، خدمت، تبلیغ، وب سایت و یا یک خرده فروشی». آنها هر کدام از اجزای این تعریف را نیز به نوبه ی خود، بدین شکل تعریف کرده اند:
- موضوع نگرش : نگرش می تواند به عنوان یک ارزیابی کلی از یک موضوع تصور شود. محققان تمایل دارند که دامنه این موضوع تا حد ممکن مشخص باشد.
و...
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول