پیشینه تحقیق سبک های تفکر
دانلود پیشینه تحقیق سبک های تفکر پیشینه تحقیق سبک های تفکر فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 33...
مبانی نظری آموزش ضمن خدمت
دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت مبانی نظری آموزش ضمن خدمت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 65...
پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات
دانلود پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود
دانلود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری
دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری ارتباطات بین فردی
دانلود مبانی نظری ارتباطات بین فردی مبانی نظری ارتباطات بین فردی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
دانلود پیشینه تحقیق وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق برند خدمات
دانلود پیشینه تحقیق برند خدمات پیشینه تحقیق برند خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 15 حجم...
پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات
دانلود پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری کسب و کار الکترونیک
دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق موزه
دانلود پیشینه تحقیق موزه پیشینه تحقیق موزه فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 47 حجم فایل: 131...
پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار
دانلود پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری لجستیک
دانلود مبانی نظری لجستیک مبانی نظری لجستیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 52 حجم فایل: 99...
مبانی نظری تغییر سازمانی
دانلود مبانی نظری تغییر سازمانی مبانی نظری تغییر سازمانی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 79...
مبانی نظری هوش فرهنگی
دانلود مبانی نظری هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 49 حجم...
پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل
دانلود پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 15 حجم فایل: 67 قیمت: 58850 تومان
بخشی از متن:
عنوان: مبانی نظری برند خدمات
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 15
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل
قسمتی از متن:
برند خدمات
طبق تعریف انجمن بازاریابی امریکا، مارک یا برند: نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص کننده خدمات یا فروشنده محصولی خاص باشد که به وسیله آن، دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است (دهدشتی و همکاران، 1391، ص88). خدمت عبارت است از، هر عمل یا کاری که یک طرف به طرف دیگر عرضه میکند و لزوما نامحسوس باشد و به مالکیت چیزی منجر نشود. تولید خدمت ممکن است به کالای فیزیکی بستگی داشته یا نداشته باشد (حاجی زاده، 1392، ص110). در تعریف دیگری، خدمات شامل فعالیت های مختلف به منظور پاسخگویی به خواسته ها و تمایلات مشتری است (حاج کریمی و همکارانش، 1388، ص31). خدمات نوعی فعالیت اقتصادی است که با پیامد ایجاد تغییر مورد نظر در دریافت کننده خدمت یا به نیابت از او درمکان ها و زمانهای خاص برای مشتریان ایجاد ارزش میکنندو منافعی را مهیا می نمایند (شاهین ؛ ابوالحسنی، 1389، ص80). دی چرناتونی و دال ریلی[1] (1999) در تلاش برای بررسی اصول برندی برای کالای فیزیکی و خدمات، پیشنهاد کردند که یک شرکت معتبردر دو بخش مشابه است. از دیدگاه آنان، برندهای خدمات به عنوان ترکیب ویژگی های احساسی و کارکردی در نظر گرفته شده اند که نشان دهنده یک عامل برای رضایت مشتری در آینده است که کمک به ساخت یک تصویر برند میکند. با این حال، یافته های دی چرناتونی و دال ریلی دیدگاه مشتری را منعکس نمیکند. در حالی که یک برند خدماتی ممکن است در اصل به عنوان"ترکیبی از آنچه شرکت می گوید برند است، آنچه دیگران می گویند و چگونه شرکت خدمات را انجام می دهد" مشاهده شود (بری[2]، 2000، ص130).
تاریخچه برند خدمات
کلمه برند در ابتدا به عنوان اسم، در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) نمایان شده و به تدریج به فعل تبدیل شده است هزاران سال قبل کشتی سازان وایکینگ کشتی هایی را که می ساختند نامگذاری می کردند. نام گذاری همچنین در زمان های قبل برای علامت گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می شده است. آنها طرح هایی را روی پوست حیوانات داغ می کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند (منبع اینترنت). مفهوم این واژه کم کم در طول زمان و با گسترش بازار ها در جهان تغییر شکل داده و تبدیل به مفهومی می شد که دارای اعتبار و قدرت است ؛ این قدرت همان توانایی نفوذ در رفتار خریداران است (روشندل، 1388، ص 85 -84).
و...
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول