پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

مبانی نظری استراتژی صادرات

دانلود مبانی نظری استراتژی صادرات

دانلود مبانی نظری استراتژی صادرات

مبانی نظری استراتژی صادرات
مبانی نظری استراتژی صادرات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 34
قیمت: 55025 تومان

بخشی از متن:

عنوان: مبانی نظری استراتژی صادرات

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 20

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل




قسمتی از متن:

تعریف صادرات


صادرات در لغت به معنای کالا یا ارسال و فرستادن کالا از جایی به جای دیگر است. جا به جایی در داخل کشور یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است.

به عنوان یک اصطلاح گمرکی در گمرک صادرات عبارت است از: خروج کالا از قلمرو گمرکی.

صادرات را می توان چنین تعریف کرد: فروش یا عرضه خارجی کالاها و خدمات یک کشور به کشورهای دیگر در ازای دریافت کالاها، خدمات، ارز، طلا، تسویه بدهی ها یا به منظور کمک های بلاعوض، تعمیر، تکمیل یا شرکت در نمایشگاه ها (حسینی،1391، ص3).



اهمیت صادرات

از صادرات به عنوان موتور رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه یاد می شود. یکی از مسائل اقتصادی مهم که امروزه بسیاری از کشورها با آن دست به گریبان هستند، کسری در تراز پرداخت خارجی و کمبود ارز است. گرچه راه های متعددی برای تامین کسری ارز وجود دارد، اصولی ترین و مناسب ترین راه، افزایش صادرات است (رنجبریان و دیگران،1391، ص80).

منافع صادرات همواره مورد توجه اقتصاد دانان بوده است. صادرات از طریق تاثیر مطلوب بر کارایی و تخصیص منابع، صرفه های ناشی از مقیاس، تغییرات تکنولوژیکی، ایجاد اشتغال و بهره وری کل عوامل در تسریع رشد و توسعه اقتصادی بسیار موثر است (رحمان، 1378: ص 3). با گسترش صادرات، تشکیلات تجاری و نیز اقتصاد، به کشف های جدید در مدیریت اقتصادی، بهبود تکنولوژی وشیوه های بهتر تولید تشویق می شوند و بنابراین فرصت هایی که پیش از آن نادیده گرفته می شدند، به منابع اصلی برای رشد اقتصادی تبدیل می شوند (آذربایجانی و همکاران، 1390: صص 175-174).
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد