پیشینه تحقیق سبک های تفکر
دانلود پیشینه تحقیق سبک های تفکر پیشینه تحقیق سبک های تفکر فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 33...
مبانی نظری آموزش ضمن خدمت
دانلود مبانی نظری آموزش ضمن خدمت مبانی نظری آموزش ضمن خدمت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 65...
پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات
دانلود پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات پیشینه تحقیق سفارشی سازی خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود
دانلود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود مبانی نظری و پیشینه هموارسازی سود فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری
دانلود مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری مبانی نظری و پیشینه هوش تجاری فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
مبانی نظری ارتباطات بین فردی
دانلود مبانی نظری ارتباطات بین فردی مبانی نظری ارتباطات بین فردی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
دانلود پیشینه تحقیق وفاداری به برند پیشینه تحقیق وفاداری به برند فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق برند خدمات
دانلود پیشینه تحقیق برند خدمات پیشینه تحقیق برند خدمات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 15 حجم...
پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات
دانلود پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات پیشینه تحقیق پذیرش فناوری اطلاعات فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری کسب و کار الکترونیک
دانلود مبانی نظری کسب و کار الکترونیک مبانی نظری کسب و کار الکترونیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد...
پیشینه تحقیق موزه
دانلود پیشینه تحقیق موزه پیشینه تحقیق موزه فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 47 حجم فایل: 131...
پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار
دانلود پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار پیشینه تحقیق معنویت در محیط کار فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
مبانی نظری لجستیک
دانلود مبانی نظری لجستیک مبانی نظری لجستیک فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 52 حجم فایل: 99...
مبانی نظری تغییر سازمانی
دانلود مبانی نظری تغییر سازمانی مبانی نظری تغییر سازمانی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 79...
مبانی نظری هوش فرهنگی
دانلود مبانی نظری هوش فرهنگی مبانی نظری هوش فرهنگی فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 49 حجم...
پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل
دانلود پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل پیشینه تحقیق نظام جبران خدمات کل فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت پیشینه تحقیق تامین مالی کوتاه مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت
دانلود پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت پیشینه تحقیق تامین مالی بلند مدت فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word...
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحات: 29 حجم فایل: 55 قیمت: 61190 تومان
بخشی از متن:
عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 29
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع کامل
قسمتی از متن:
مهارتهای ارتباطی ارتباط، عالی ترین دستاورد بشر است و انسان به دلیل اجتماعی بودن به تعامل و بودن با دیگران نیاز دارد؛ بنابراین با توجه به تعریف ارتباط که در آن تفهیم، تفاهم و تسهیم دخیل است افراد باید توانایی صحیح درک، انتقال و تداوم ارتباط را کسب کنند و این همان مهارتی است که به دو صورت کلامی و غیرکلامی موجب ارتباط موثر و موفق میان افراد می شود. این دو ارتباط ازهم قابل تفکیک نیست؛ چرا که در حین برقراری ارتباط استفاده از زبان کلامی و زبان بدن همزمان اتفاق می افتد. اگر به گفت وگوی خود با فردی دقت کنید متوجه خواهید شد در حین ارتباط کلامی بخش عمده پیام ما از طریق ژست ها، حرکات بدن و نحوه نگاه کردن منتقل می شود ( بهبهانی ، 1392) . برای برقراری ارتباط به تعبیری حداقل باید دو انسان وجود داشته باشند تا موضوع خاصی را به کمک ابزار یا وسایل ویژه ای به اطلاع یکدیگر برسانند . از این قضیه به عنوان فرایند ارتباطات نام می برند ( سرمد ، 1390 ،ص 146 ) . اگر چرخه ارتباط را محدود و مختصر کنیم و به رابطه بین فردی برسیم، دو فرد با یکدیگر در حال گفتگو هستند، آن که حرف می زند فرستنده، و آن که گوش می دهد گیرنده و آنچه بین آن دو رد و بدل می شود پیام نامیده می شود. در این رابطه بین فردی، از آنجا که نوع ارتباط افقی است جایگاه گیرنده و فرستنده قابل تغییر است. به سخن دیگر منبع می تواند به مخاطب یا به عکس، مخاطب می تواند به منبع تبدیل شود. طبق تحلیل فوق مخاطب کسی است که در یک حرکت خطی از منبع ارسال پیام در انتهای همه فرایندهای پیام قرار دارد. برای روزنامه مخاطب همان خواننده است. برای رادیو، شنونده و برای تلویزیون و سینما، بیننده و تماشاگر. افزون بر این، هر فرستنده ای می کوشد تا هنگام فکر کردن درباره مخاطب، مقولاتی چون نحوه ارائه پیام، میزان پذیرش توسط مخاطب، تمایلات و سن را در نظر بگیرد ( جان رابرت ، 1376 ، ص 48 ) .
و...
ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.
دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336
بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل
دانلود سریع و مستقیم
دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول