پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود

دانلود پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود

دانلود پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود

پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود
پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 113
قیمت: 67358 تومان

بخشی از متن:

عنوان: پیشینه تحقیق دارایی­ های نامشهود

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 38

همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن

منابع کامل



قسمتی از متن:


واژه نامشهود از ریشه لاتین tangereگرفته شده و به معنی "لمس کردن" است. از این رو، دارایی نامشهود نوعی دارایی است که نمی­توان آن را به دلیل آنکه فاقد ماهیت فیزیکی هستند، لمس کرد(هندریکسون و ون­بردا، 1991: 607).

فرهنگ لغت دانشگاهی وبستر[1] دارایی را نیز به عنوان "تمام مالکیت یک شخص، انجمن، شرکت یا ماترک قابل استفاده یا موضوعی برای پرداخت بدهی­ها یا به عنوان یک مزیت یا یک منبع" تعریف می­کند. در اعلامیه­های اصلی هیئت تدوین استانداردهای حسابداری مالی[2] (FASB) یک دارایی به عنوان "منافع اقتصادی محتمل آتی که توسط یک واحد تجاری خاص بدست آمده یا کنتـرل شده باشد و ناشـی از عملـیات یا رویـدادهای گذشته باشد"، تعریف شده است. بنابراین بر اساس تعریف فرهنگ لغت و همچنین تعریف حسابداری، برای اینکه یک قلم، دارایی محسوب شود، نیازی نیست که ذاتاً دارایی مشهود باشد (کوهن، 2005: 9).

تمامی واحدهای تجاری، دو نوع دارایی قابل لمس (مشهود) و همچنین غیرقابل لمس (نامشهود) دارند. نوعی از دارایی را که قابل دیدن، احساس، خرید و فروش است، دارایی مشهود نامیده می­شود. هر چیزی غیر از این دارایی نامشهود قلمداد می­شود(کوهن، 2005: 9 و 10). واژه­های دارایـی­های نامشـهود، اموال فـکری، منابع نامشـهود، فعالیـت­های نامشـهود و سرمایه­گذاری­های نامشهود در متون مختلف مالی، اقتصادی و مدیریتی به عنوان مترادف یکدیگر نیز بکار می­روند (کریستند و بونتیس[3]، 2007: 1516). به منظور بررسی این دارایی­ها در این مطالعه، از واژه "دارایی­های نامشهود" استفاده می­شود. دارایی­های نامشهود هزینه­های انتقالی مربوط به خدمات هستند و زمانی به وجود می­آیند که وجوه نقد (یا معادل آن) برای کسب آن خدمات به مصرف برسد. این واقعیت که می­توان برای یک دارایی نامشهود نام مشخصی را در نظر گرفت، موید این است که آن قلم دارایی قابل تعریف (دارای هویت جداگانه) است. همچـنین دارایی­های نامشـهود به عنـوان دارایی­های ثابت با ماهیتی نامشهود تعریف می­شوند. در این حالت، دارایی­های نامشهود با تکیه بر ماهیت غیرعینی و غیر پولی آن­ها تعریف می­شوند (استاندارد ملی شماره 17، 1389: بند 7).

روش های ارزیابی دارایی های نامشهود
بحث ارزیابی دارایی¬های نامشهود در حسابداری، به ویژه در حسابداری مدیریت، نه تنها در تئوری بلکه در عمل رو به رشد است. ارزیابی دارایی¬های نامشهود به شرکت¬ها کمک می¬کند که این دارایی¬ها به اهداف شرکت ارتباط داده شده و شرکت¬ها را در مزیت رقابتی قرار دهد. همچنین این ارزیابی به مدیران و سرمایه-گذاران کمک می¬کند که درک مناسبی از نحوه ایجاد ارزش در شرکت داشته و با اخذ تصمیم¬های مناسب، در ایجاد فضای مناسب کسب و کار بکوشند (ایکس¬کایو، 2009: 19). در این میان، از بررسی نحوه ارتباط دارایی-های نامشهود با عملکرد غفلت شده است. برای بررسی این ارتباط، اولین گام ارزیابی دارایی¬های نامشهود است.
و...

ممکن است در توضیحات بهم پیوستگی در کلمات وجود داشته باشد ولی در فایل word اینگونه نیست.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد