پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه

دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه

مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه
مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 93
قیمت: 71468 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏رسانه‏:
‏رسان‏ه ‏ Media
‏وسیله ای است برای نقل و انتقال اطلاعات، ایده ها و افکار افراد یا جامعه؛ ‏اگر این تعریف را قبول کنیم باید حساب کنیم که رسانه بتواند از نوع انسانی ‏باشد یا سازمانی یا تکنولوژی، خود زبان نیز یک نوع رسانه است. یا کلاس درس ‏و دانشگاه و بالاخره رسانه های جمعی، از مطبوعات گرفته تا تلفن، رادیو، ‏تلویزیون و اینترنت.‏رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است. و دو نوع ‏کارکرد آشکار و نهان برای آن وجود دارد که کارکرد آشکار آن یعنی اینکه ‏رسانه محل برخورد پیام و گیرنده پیام است. اما کارکرد پنهان رسانه یعنی ‏برقرار کننده جریان ارتباط و پیام رسانی‏(ساعی، 1389).
‏به وسایل انتقال پیام ها از فرستنده یا فرستندگان به مخاطب یا مخاطبان گفته می‌شود؛ که شامل روزنامه‏ journal
‏، کتاب، رادیو، تلویزیون‏ Television
‏، ماهواره‏ sattellite
‏، تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و اطلاعات و اینترنت و... است. این وسایل دارای ‏ویژگی‌هایی مانند پیام‌گیران ناآشنا،سرعت عمل زیاد وتکثیرپیام هستند(دادگران،1384‏ ص‏6)‏. ‏رسانه در مفهوم ارتباط آن عامل‏ی‏ است که م‏ی‏ تواند پ‏ی‏ام‏ را به مخاطب انتقال دهد در واقع رسانه ها ‏ی‏ا‏ ‏وسا‏ی‏ل‏ ارتباط جمع‏ی‏ کارشان پ‏ی‏ام‏ رسان‏ی‏ است. درفرهنگ روزنامه نگار‏ی‏ واژه رسانه تحت عنوان اطلاع ‏رسان‏ی‏ و رسانه شناس‏ی‏،‏ اصطلاح کل‏ی‏ به معنا‏ی‏ مجموعه ابزارها و روش ها‏یی‏ که برا‏ی‏ ا‏ی‏جاد‏ ارتباط با ‏مخاطبان‏ انبوه به کار م‏ی‏ رود تعر‏ی‏ف‏ شده است. جامع تر‏ی‏ن‏ تعر‏ی‏ف‏ی‏ که تاکنون از رسانه صورت گرفته ‏است‏ همان تعر‏ی‏ف‏ مک لوهان‏ Marshall McLuhan
‏ کانادا‏یی‏ است که م‏ی‏ گو‏ی‏د‏ "رسانه همان پ‏ی‏ام‏ Message
‏ است"(واحد‏ی‏،‏1389‏ص1‏)‏.
‏2-3 ‏و‏ی‏ژگ‏ی‏ رسانه ها‏ی‏ جمع‏ی:
‏رسانه‏ ها‏ی‏ جمع‏ی‏ دارا‏ی‏ امت‏ی‏ازات‏ و منابع‏ی‏ هستند که ا‏ی‏ن‏ امت‏ی‏ازها‏ از ماه‏ی‏ت‏ و کارکرد رسانه ها‏ی‏ نو‏ی‏ن‏ که ‏غالبا‏ رسانه ها‏ی‏ جمع‏ی‏ هستند ناش‏ی‏ م‏ی‏ شود. و‏ی‏ژگ‏ی‏ رسانه ها‏ی‏ جمع‏ی‏ نو‏ی‏ن‏ به طور خلاصه به شرح ذ‏ی‏ل‏ ‏است‏:

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد