ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
7-2-پیشینه تحقیقاتی:
1-7-2-آموزش ابرازوجود واضطراب:
داون مک براید - Dawn. Mc Bride
(2012) درتحقیقی تحت عنوان "کاهش اضطراب دانش آموزان ازطریق کارگاه های آموزشی ابراز وجود" نتایج داده ها پس ازانجام کارگاه آموزشی افزایش سطح اعتمادبه نفس وپایداری دانش آموزان درمقابل تهاجم کلامی مردم رانشان می دهد.همچنین سطوحی ازتوانایی مقابله باآشوب ،ترس واضطراب رانشان می دهد.ازهمه مهم تر یک تغییر مثبت درعقاید دانش آموزان درمورد توانایی آنها برای خنثی کردن موقعیت های تهاجم کلامی بزرگسالان راایجاد می کند.
آمال موسی - Amal. Mousa
وهمکاران (2011) در تحقیقی تحت عنوان" تاثیر برنامه آموزش ابراز وجود بر تعامل اجتماعی واضطراب افراد مبتلا به اسکیزوفرنی" نشان داد که تغییرات معناداری بین گروه مطالعه وگروه کنترل وجود دارد .دراین تحقیق بیماران دریافت کننده آموزش ابراز وجود اضطراب کمتری نسبت به گروه کنترل مشاهده شد .
لین - Lin
وهمکاران(2008) پژوهشی تحت عنوان جرأت ورزی در بیماران روانی با مشارکت 68 بیمار در قالب دو گروه آزمون 28 نفروشاهد 40 نفرانجام دادند. گروه آزمون 2 بار در هفته هر بار 2 ساعت و به مدت 4 هفته،برنامه جرأت آموزی را آموزش دیدند که توسط پژوهشگرتنظیم شده بود. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده درگروه آزمون و شاهد در قبل، بلافاصله و یک ماه بعد از مداخله با استفاده از پرسش نامه جرأت