پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

دانلود پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

دانلود پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات

پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات
پیشینه و مبانی نظری تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری،تعیین فاکتورهای موثر بر CRM و بانک صادرات
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 626
قیمت: 59372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 145 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق‏ ‏تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری‏ ،‏ ‏ ‏تعیین فاکتورهای موثر بر CRM‏ و ‏بانک صادرات
‏فهرست مطالب:
‏مقدمه
‏بخش اول :
‏تع‏یی‏ن‏ فاکتورها‏ی‏ مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ارتباط با مشتر‏ی
‏2-2 تاریخچه‌ پیدایش و تکامل مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3 تعاریف CRM‏:
‏2-3-1 اهداف CRM
‏ 2-3-2 اصول CRM
‏2-3-3 مولفه‌های CRM
‏2-3-3-1 مشتری
‏2-7-3-2 روابط
‏2-3-3-3 مدیریت
‏2-3-4 فواید مدیریت ارتباط با مشتری :
‏2-3-5 فرایندهای اصلی CRM
‏ 2-3-6 چرخه فرآیند CRM‏ (‌مدل یکپارچگی تاکتیکی فرآیندهای CRM‏ ) :
‏2-3-6-1 کشف دانستنی‌ها:
‏ 2-3-6-2 تعامل با مشتری
‏ 2-3-6-3 برنامه‌ریزی بازار
‏2-3-6-4 تجزیه و تحلیل و پالایش
‏ 2-3-7 ارزیابی آمادگی سازمان‌ها برای اجرای CRM
‏2-3-8 گام‌های طراحی موفق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3-9 ساختار سازمان برای مدیریت ارتباط با مشتری :
‏شکل‏ 2-3 – ساختار سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری
‏2-3-9-1 مدیر بازاریابی CRM
‏2-3-9-2 بخش تحلیل بازاریابی :
‏2-3-9-3 مدیریت عملیاتی :
‏2-3-9-4 مدیریت بخش‌بندی و تفکیک :
‏2-3-9-5 مدیرت کانال‌های ارتباطی :
‏شکل‏2-4 ساختار نمادین خلاصه شده از یک سازمان ( همان منبع )
‏شکل‏2-5 ساختار عمومی سازمان‌های بیمه
‏2-3-9-6 کارکنان :
‏2-3-10 فن آوری CRM‏:
‏2-3-11 راه حل تلفیقی CRM‏
‏2-3-12 وضعیت موجود CRM
‏2-3-13-1 فرآیندهای مشتری محور:
‏2-3-13-2 ارتباط چهره به چهره :
‏2-3-14 CRM‏ عملیاتی :
‏2-7-14-1 اهداف CRM‏ عملیاتی
‏2-3-14-2 مزایای CRM‏ عملیاتی
‏2-3-14-3-2 پشتیبانی و خدمات مشتری
‏2-3-14-3 خودکار سازی بخش بازاریابی سازمان
‏2-3-15 CRM‏ تحلیلی
‏2-3-15-1 ویژگی‌های CRM‏ تحلیلی :
‏2-3-15-2 مزایای CRM‏تحلیلی
‏2-3-16 CRM‏ مشارکتی
‏2-3-16-1 مزایای CRM‏ مشارکتی
‏ CRM‏عمل‏ی‏ات‏ی
‏شکل‏2-6 بخش‌های مختلف CRM

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد