پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری

دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری

دانلود پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری

پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری
پیشینه و مبانی نظری مدیریت آموزشی و تصمیم گیری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 55
قیمت: 68012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق مدیریت آموزشی وتصمیم گیری
‏فصل دوم
‏ مدیریت
‏ تاریخچه مدیریت
‏ مدیریت علمی
‏ اثرات و کاربرد تئوری مدیریت علمی در سازمانهای آموزشی
‏ تئوری اداری
‏ کاربرد تئوری اداری در آموزش و پرورش
‏ بوروکراسی یا دیوانسالاری
‏ دورة کلاسیک نو (مکتب روابط انسانی)
‏ مکتب رفتاری (نگرش رفتاری)
‏ نگرش سیستمی
‏ مدیریت اقتضایی
‏ مدیریت آموزشی
‏ اهمیت مدیریت آموزشی
‏ تعاریف مدیریت آموزشی
‏ اهداف مدیریت آموزشی
‏ وظایف مدیران آموزشی
‏ برنامه‌ریزی
‏ انواع برنامه‌ریزی
‏ محاسن برنامه‌ریزی
‏ محدودیت‌های برنامه‌ریزی
‏ سازماندهی
‏ مراحل سازماندهی
‏ هدایت و رهبری
‏ هماهنگی
‏ تصم‏ی‏م‏ گ‏ی‏ر‏ی
‏ انواع تصم‏ی‏مات
‏ فرآ‏ی‏ندها‏ی‏ تصم‏ی‏م‏ گ‏ی‏ر‏ی
‏ تصم‏ی‏م‏ گ‏ی‏ر‏ی‏ در مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ آموزش‏ی
‏ کنترل و ارزشیابی
‏ سوابق تحقیق
‏ تحقیقات داخلی
‏ تحقیقات خارجی
‏مدیریت‏ - Management
‏:
‏دربارة مدیریت باید گفت از نظر لغوی به معنای اداره کردن می‌باشد، ولی از نظر اصطلاحی به تعداد صاحبنظران و نویسندگان در این زمینه از مدیریت تعریف ارائه شده است که در ذیل به چند مورد اشاره می‌شود؛
‏ـ مدیریت یعنی هنر انجام دادن کار به وسیله دیگران. (فالت، 1924) (علاقه‌بند، 1371، ص13)
‏ـ مدیریت فرآیندی است که به وسیله آن کوششهای فردی و گروهی به منظور نی‏ل به هدف مشترک، هماهنگ می‌شود.‏
‏ـ فلیپو - Flippo
‏ مدیریت را هماهنگی همه منابع از طریق فراگردهای برنامه‌ریزی و کنترل عملیات سازمان به طوری که هدفها را بتوان بطور موثر و صرفه جویانه حاصل نمود، تعریف می‌کند. (میرکمالی، 1373، ص21)
‏ـ مدیریت یعنی علم و هنر متشکل و هماهنگ، رهبری و کنترل فعالیتهای دسته‌جمعی، برای نیل به هدفهای مطلوب با حداکثرکارایی. (قرایی مقدم، ‏1375‏، ص33)
‏ـ مدیریت فرایندی است که موجب می‌شود سازمانها به هدفهایشان دست یابند و این مهم از طریق برنامه‌ریزی، سازماندهی، و کنترل منابع سازمانها، از جمله ایجاد تعهد در کارکنان انجام می‌گیرد‏.‏
‏ـ مدیریت فرآیندی است از برنامه‌ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل تلاشهای اعضای سازمان و مورد استفاده قرار دادن سایر منابع سازمانی برای رسیدن به هدفهای مشخص یا اعلام شده سازمان. (استونر، فریمن، 1375، ص17)
‏ـ هنری فایول - Henry Fayol
‏ مدیریت را پیش‌بینی فعالیت‌ها برای نیل به هدفهای سازمانی در آینده، تعریف می‌کند.
‏ـ مک فارلند - Mac Farland
‏ مفهوم مدیریت را چنین بیان می‌دارد: «فراگردی که به وسیله آن مدیران به ایجاد، هدایت و حفظ سازمانهای متضمن هدف، از طریق تلاش انسانی منظم و توأم با همکاری و هماهنگی می‌پردازند.
‏ـ هارولد کونتز -
‏ مدیریت را چنین تعریف می‌کند: طراحی و پایا نگه‌داشتن محیطی که در آن افراد از راه همکاری و بگونه‌ای ‏گروهی، بتوانند مأموریتها و هدفهای برگزیده‌ای را به اجرا درآورند. (هارولد کونتز، 1370، ص2)
‏ـ مدیریت عبارت است از اتخاذ تصمیم برای پیشبرد امور،‌ بنابرین مدیریت عبارت است از فراگرد تبدیل اطلاعات به عمل و این فراگرد تبدیل و تغییر را تصمیم‌گیری می‌نامند.
‏ـ مدیریت فعالیتی است منظم، در جهت تحقق هدفهای معین که از طریق ایجاد روابط میان منابع موجود، انجام دادن کار با مشارکت افراد دیگر، و شرکت فعال در تصمیم‌گیری، صورت می‌گیرد.
‏تاریخچه مدیریت:
‏مدیریت یکی از پدیده‌هایی است که جوامع بشری از آغاز پیدایش با آن روبرو بوده است، این پدیده ریشه‌ای کهن در تمدنهای باستانی دارد.
‏سومریها با اختراع خط در 500 سال قبل از میلاد مسیح توانستند ضوابطی را برای نگهداری سوابق بمنظور اعمال کنترل در مدیریت بوجود آورند. مدیریت در جوامع سومریها، مصریها، چینی‌ها و ایرانیان باستان، رایج بوده است، در آثار کتبی باقیمانده‏ ‏از آنان به مفاهیم مدیریت از قب‏ی‏ل برنامه‌ریزی، تقسیم کار، کنترل و رهبری اشاره شده است.
‏با این وجود پیشرفت مدیریت تا انقلاب صنعتی محسوس نبود. در سال 1776 آدام اسمیت - Adam Smith
‏ با اطلاعاتی که از کارخانه سنجاق‌سازی بدست آورد محسنات تقسیم کار را اعلام کرد. که خود گامی در جهت سازماندهی و مدیریت بود. در سال 1832 چارلز بابیج - Charles Babbage
‏ ریاضیدان انگلیسی و سازنده ماشین حساب مقاله‌ای به نام «دربارة اقتصاد ماشین‌ها و کارخانه‌ها» در زمینه تولید نوشت، بابیج در این مقاله برای اولین بار موضوع اختلاف در مهارت و نقش آن در تعیین مقدار دستمزد و نیز مفاهیمی از مهندسی صنعتی را به بحث گذاشت. به اعتقاد چارلز بیرد - Charles A.Beard
‏ نوشته‌های بابیج مبنای کارها و مطالعات تیلور برای تدوین مدیریت علمی قرار گرفت.
‏قرن بیستم و آغاز مطالعه منظم علمی مدیریت

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد