پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی

دانلود پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی

دانلود پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی

پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی
پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 45
قیمت: 68012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 29 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏نوآوری‏ ‏گرایی‏- Innovation Orientation
‏مقدمه
‏"‏تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد: ایجاد مشتری... این مشتری است که کسب و کار را مشخص می‏ ‏کند... از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری" (تاجدینی و همکاران، 2006). بازارهای جهانی بطور فزاینده برای سازمان‏ ‏ها رقابتی شده است. افزایش پیچیدگی و سرعت تغییرات، جهانی شدن تقاضای مشتریان و رقابت بیش از حد، شرایطی است که هر روزه سازمان‏ ‏ها با آن درگیر هستند. توسعه محصول و نوآوری برای بقا و موفقیت سازمان‏ ‏ها حیاتی هستند. همچنین آنها می‏ ‏توانند نیازها و احتیاجات مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات عرضه شده کنونی مؤثرتر ارضا نمایند(لیسبوا، اسکارمیس و لاگس، 2011). سازمان‏ ‏ها در پاسخ به تغییرات در دانش مدیریتی و فنی، رقابت در صنعت، اهداف مدیران ارشد برای کسب شایستگی‏ ‏های متمایز و بهبود سطح عملکرد سازمانی، نوآوری را می‏ ‏پذیرند(دامان پور، واکر و آولانِد‏-Damanpour Walker & Avellaneda
‏ا، 2009). شرکت‏ ‏ها بدون نوآوری قادر به باقی ماندن در رقابت نیستند، اما همیشه بین نیاز به تغییر و نیاز به فرآیندهای کارآمد که پس از سالها تکرار و تمرین ساخته شده‏ ‏اند، تعادل وجود دارد(تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری به عنوان(( پیاده‏ ‏سازی ایده‏ ‏های جدید که ایجاد ارزش می‏ ‏کنند)) تعریف می‏ ‏شود. این توصیف کلی به انواع مختلف از نوآوری مانند توسعه محصول، به کارگیری فناوری فرآیندهای جدید و شیوه‏ ‏های مدیریت اشاره دارد. این به معنای پذیرش محصولات و یا فرآیندهای جدید برای افزایش رقابت‏ ‏پذیری و سودآوری، بطور کلی براساس نیازها و الزامات مشتری است(لسکووار-اسپاکاپان و باستیک- Leskovar-Spacapan & Bastic
‏، 200). نوآوری نشان دهنده فرهنگی سازمانی است که معرفی فرایندها، محصولات و ایده‏ ‏های جدید که زیربنای گرایش استراتژیک در درازمدت هستند را تشویق می‏
‏کند( تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری در محصولات / خدمات جدید و پیاده‏ ‏سازی فرآیندهای کلیدی در حال تبدیل شدن به منابع برای مزیت رقابتی سازمان هستند(پریس، استویکا و بونسِلا‏-Price Stoica & Boncella
‏، 2013). نوآوری ابزار اصلی است که به وسیله آن سازمان می‏ ‏تواند به رشد پایدار دست یابد(مک اویلی و همکاران- McEvily et al
‏، 2004). نوآوری به سازمان‏ ‏ها کمک می‏ ‏کند با تلاطمات محیطی روبه رو شده و با پیچیدگی‏ ‏های فزاینده محیط رقابتی امروزی سازگار گردند. بدین ترتیب شرکت‏ ‏های نوآور می‏ ‏توانند به این چالش‏ ‏ها سریع‏ ‏تر پاسخ دهند و محصولات و فرصت‏ ‏های جدید بازار را بهتر از شرکت‏ ‏های غیر‏ ‏نوآور کشف کنند. نوآوری ابزاری است برای تغییر یک سازمان که می‏ ‏تواند در قالب یک ‏پاسخ به تغییرات محیط داخلی یا خارجی در قالب یک اقدام مؤثر برای تأثیرگذاری بر محیط باشد. از آنجا که حتی باثبات‏ ‏ترین محیط‏ ‏ها نیز تغییر می‏ ‏کنند، سازمان‏ ‏ها باید بطور مداوم نوآوری‏ ‏هایی را انجام دهند(خمینز - Jiménez
‏، 2008).
‏2-2-6-2 بیان مسأله
‏سازمان‏ ‏ها به دلیل فشارهای محیط خارجی نظیر رقابت، حذف نظارت دولت، کمبود منابع و تقاضای مشتری، یا به دلیل انتخاب‏ ‏های داخل سازمانی نظیر دستیابی به شایستگی‏ ‏های متمایز، دستیابی به سطوح بالای اهداف و آرمان ها و افزایش میزان و کیفیت خدمات، نوآوری می‏ ‏کنند. در هر صورت، برای اطمینان از رفتار سازشی و تغییر سازمان به منظور حفظ و بهبود عملکرد سازمانی، نوآوری در نظر گرفته می‏ ‏شود(دامان‏ ‏پور و همکاران، 2009). نوآوری بدین ترتیب تعریف می‏ ‏شود((پذیرش یک ابزار، سیستم، سیاست، برنامه، فرآیند، محصول یا خدمت جدید که می‏ ‏تواند در داخل سازمان ایجاد شود و یا از بیرون خریداری شود و برای سازمان، جدید باشد)) (هالت و کتچن، 2001). کارنگی و بالتین- Carnegie & B
‏(1993) نوآوری را به عنوان چیزی که جدید یا بهبود‏ ‏یافته و به وسیله مؤسسه برای خلق ارزش افزوده( بصورت مستقیم برای مؤسسه یا به صورت مستقیم برای مشتریان آن) به کار گرفته می
‏ ‏شود، تعریف می‏ ‏کند. لیوینگستون - Livingstone
‏(1998) نوآوری را تولیدات جدید یا فرآیندهای که باعث افزایش ارزش محصولات جدید تولید شده برای استفاده خلاقانه از اطلاعات و سیستم‏ ‏های مدیریت منابع انسانی کارآ می‏ ‏شود، تعریف می‏ ‏نماید. براساس نظر چن و دیگران - Chen & et al
‏(2004) نوآوری به معرفی ترکیب جدید از عوامل اساسی تولید در درون سیستم تولیدی اشاره دارد. سرمایه نوآری قابلیت و توانایی سازمان‏ ‏دهی و به کارگیری تحقیق و توسعه، تکنولوژی‏ ‏های جدید و محصولات بدیع برای برآورده ساختن نیازهای مشتریان می‏ ‏باشد. فرآیند نوآوری فعالیت‏ ‏های دانش مدار، فیزیکی و تکنیکی را که در توسعه محصولات جدید نقش محوری دارند، در بر می‏ ‏گیرد. دامان‏ ‏پور و ویشنفسکی - Damanpour ‏& Wischnevsky
‏(2006) نوآوری را به عنوان توسعه و بکارگیری ایده‏ ‏های جدید(محصولات یا خدمات جدید و یا روش عملیات و غیره) و یا رفتار در سازمان تعریف کرده‏ ‏اند(تاجدینی و ترومان، 2012). ایده جدید می‏ ‏تواند به یک محصول، خدمت، بازار، ساختارهای عملیاتی و اجرایی، فرآیندها و سیستم‏ ‏های جدید مرتبط باشد(دامان‏ ‏پور و همکاران، 2009). کانتر- Kanter
‏(1999) با بیان ((موفقیت در کسب و کار امروزی نیازمند نوآوری است)) بر اهمیت نوآوری تأکید می‏ ‏کند(لسکووار- اسپاکاپان و باستیک، 2007). در واقع نوآوری به عنوان یکی از مهم‏ ‏ترین ‏جهت‏ ‏گیری‏ ‏های استراتژیک(پیشرو) برای شرکت جهت دستیابی به موفقیت بلندمدت(مارتینز-سانچز و همکاران - Martinez-Sanchez et al
‏، 2009 ؛ نوبل و همکاران، 2002) و همچنین رشد(برانباخ، 1999) در نظر گرفته شده است. سه نظریه اساسی پیرامون نوآوری وجود دارد:
‏1)نظریه کارآفرینی که در آن کارآفرینی- که یک عامل روانی است- تعیین‏ ‏کننده نوآوری می‏ ‏باشد و نوآوری توسط یک کارآفرین از طریق ایجاد شرکت جدید ساخته می‏ ‏شود.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد