پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه و مبانی نظری ورزش کورکان و پیشرفت تحصیلی

دانلود پیشینه و مبانی نظری ورزش کورکان و پیشرفت تحصیلی

دانلود پیشینه و مبانی نظری ورزش کورکان و پیشرفت تحصیلی

پیشینه و مبانی نظری ورزش کورکان و پیشرفت تحصیلی
پیشینه و مبانی نظری ورزش کورکان و پیشرفت تحصیلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 47
قیمت: 62828 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ورزش کورکان وپیشرفت تحصیلی
‏فصل دوم : پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ تحق‏ی‏ق
‏زمینه نظری مسأله مورد پژوهش
‏نظرات اسلام واندیشمندان اسلامی
‏اهداف تربیت‌بدنی
‏ورزش به عنوان یک درس اصلی دردبستان
‏آثار جسمانی تربیت‌بدنی برکودکان
‏فیزیولوژی ورزش
‏آثار تربیتی تربیت‌بدنی در کودکان
‏حب ذات
‏نشاط آفرینی
‏گسترش جهان بینی
‏روان شناسی آمادگی جسمانی
‏شخصیت وآمادگی جسمانی
‏تقویت خود مفهومی
‏کاهش اضطراب
‏اثر آرام کننده
‏کاهش فشارهای عصبی
‏نقش ورزش و ارتقای توانمندیهای روحی و
‏جسمی‌دانش آموزان ابتدایی
‏الف ـ نقش ورزش در جلوگیری از بیماریها وسلامت جسم
‏ب ـ نقش ورزش درایجاد نشاط
‏ج ـ نقش ورزش در ایجاد ارتباط با دیگران و تقویت روحیه گروهی
‏د ـ نقش ورزش در رشد عقلانی و فکری دانش آموزان وپیشرفت تحصیلی
‏مطالعات انجام شده در خارج از کشور
‏تحقیقات انجام شده در داخل کشور
‏زمینه نظری مسأله مورد پژوهش :
‏تئوری های مربوط به ارتباط ذهن و بدن وتاثیرات متقابل این دو بر روی یکدیگر از ویژگی خاصی برخوردار است ‏. ‏هر کدام از این تئوریها بر پایه یافته های تجربی نظریه پردازان و با توجه به تجربیات روانشناسی و تربیتی مایه گرفته است وهر کدام به صورتی بیان کنندة ارتباط قوای ذهنی و هوشی با رفتارهای حرکتی و جسمانی در نزد انسان است .
‏بعضی از این تئوریها از طریق تجربیات علمی و پژوهشهای گوناگون پایه علمی پیدا کرده اند ولی بعضی دیگر در حد تئوری و نظریه علمی مانده اند ‏1ـ رمضانی، فریبرز، گلزار سید اصغر زاده
‏2ـ مجموعه مقالات دومین کنگره علمی ورزشی مدارس کشور.
‏.
‏مفهوم (رشد یکپارچه ) یعنی : ( توجه به رابطه متقابل جنبه های ذهنی و غیر ذهنی پایه و اساس بسیاری از تئوریهای رشد و تکامل کودکان را تشکیل ‏می‌د‏هد 3- Olson
‏.
‏در ذیل چند نظریه درباره ارتباط ذهن و بدن و تئوریهای مربوط به تأثیر پذیری قوای ذهنی ( هوش‏، ‏حافظه و یادگیری ) از فعالیت بدنی و ورزشی آورده ‏می‌ش‏ود :
‏تئوری سن ارگانیکی اولسون
‏ ‏می‌گ‏وید که اجراهای حرکتی یک کودک با عوامل متعددی مانند پیشرفت حرکتی ،انگیزش اجتماعی و ذهنی در ارتباط است و از روی سن ارگانیکی فرد
‏می‌ت‏وان موقعیت و استعداد ذهنی فرد را برآورده و پیش بینی کرد‏.
‏روانشناسان پیرو مکتب گشتالت که برسایر روانشناسان کارشناسان تعلیم وتربیت نفوذ دارند‏، ‏بر این نکته تأکید ‏می‌ک‏نند که هر فردی در محیط خود به صورت کل عمل ‏می‌ک‏ند وبنابراین رفتاری هماهنگ با محیط خود دارد‏.
‏هال ـ لیندسی 1- Mall - Lindecy
‏ احساس روانشناسان پیرو مکتب گشتالت را به خوبی بیان ‏می‌کند‏.‏ ‏اندام انسان همیشه به صورت یک کل واحد عمل ‏می‌ک‏نند نه به صورت یک سری بخشهای جدا از هم ‏. ‏ذهن و بدن از هم جدا نیستند‏. ‏نه ذهن از عناصر استعدادهای مستقل تشکیل شده است ونه بدن از اندامها و بخشهای متفاوت به وجود آمده‏. ‏اندام انسان واحدی یکپارچه است وهر بخش آن ‏می‌ت‏واند بر کل اندام اثر بگذارد ‏2- کاشف، مجید مجتهدی
‏.
‏اصل اساسی نظریه ادراکی ـ حرکتی کپارت‏3‏ 3- Kepart
‏ براین است که رشد بهنجار ادراکی ـ حرکتی به کودک کمک ‏می‌ک‏ند تا مفهوم باثبات وقابل اعتمادی از جهانی که در آن به سر ‏می‌ب‏رد بدست آورد‏. ‏به اعتقاد وی اولین یادگیری‏، ‏یادگیری حرکتی است یعنی واکنشهای عضلانی و حرکتی کودک در خلال رفتار حرکتی در کنش متقابل با جهان است‏. ‏و دست به تجربیاتی درباره آن می زند‏. ‏به نظر کپارت مشکل یادگیری ممکن است درهمین مرحله آغاز شود به این دلیل که پاسخهای حرکتی کودک در قالب الگوهای مربوط به آن قرار ن‏می‌گ‏یرد‏. ‏کپارت چهار تعمیم را که در پیشرفت آموزش مهم هستند به این شرح ارائه داده است :
‏توازن و نگهداری وضع تن‏، ‏تماس‏، ‏حرکت و جابجایی‏، ‏گردش و رانش کودک از طریق این چهار تعمیم اطلاعاتی دربارة فضا ومکان وجهانی که در آن بسر ‏می‌ب‏رد بدست ‏می‌د‏هد به موازات اطلاعاتی که کودک از راه تعمیم های حرکتی کسب

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد