پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه ومبانی نظری مسئولیت پذیری (فصل دوم مقاله)

دانلود پیشینه ومبانی نظری مسئولیت پذیری (فصل دوم مقاله)

دانلود پیشینه ومبانی نظری مسئولیت پذیری (فصل دوم مقاله)

پیشینه ومبانی نظری مسئولیت پذیری (فصل دوم مقاله)
پیشینه ومبانی نظری مسئولیت پذیری (فصل دوم مقاله)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 40
قیمت: 71468 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 18 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فهرست مطالب:
‏مسئول‏ی‏ت‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی‏:
‏الف‏: ‏نقش‏ ‏والد‏ی‏ن‏ ‏در‏ ‏مسئول‏ی‏ت‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی‏ ‏نوجوانان‏
‏ب‏: ‏مسئول‏ی‏ت‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی‏ ‏در‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏:
‏پ‏: ‏رشد‏ ‏اجتماع‏ی‏ ‏و‏ ‏مسئول‏ی‏ت‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی‏:
‏ت‏: ‏بعد‏ ‏مدرسه‏:
‏2-2 ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏پژوهش‏:
‏الف‏: ‏کمال‏ ‏گرا‏یی‏ ‏و‏ ‏جهت‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏هدف
‏منابع‏ ‏فارس‏ی‏:
‏منابع‏ ‏لات‏ی‏ن‏:
‏مسئولیت پذیری:
‏مسئولیت‏ ‏حالتی‏ ‏که‏ ‏طی‏ ‏آن‏ ‏شخص‏ ‏نقش‏ ‏و‏ ‏اثر‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏عوارض‏ ‏و‏ ‏نتایج‏ ‏یک‏ ‏اقدام،‏ ‏فعالیت‏ ‏یا‏ ‏رفتار‏ ‏می‏ ‏پذیرد‏.‏ ‏شرایط‏ ‏فرد‏ ‏بزرگسالی‏ ‏که‏ ‏قادر‏ ‏است‏ ‏مقررات‏ ‏،‏ ‏آداب‏ ‏،‏ ‏رسوم،‏ ‏و‏ ‏معیارهای‏ ‏اخلاقی‏ ‏،‏ ‏اجتماعی‏ ‏،‏ ‏شغلی‏ ‏و‏ ‏.‏ ‏.‏ ‏.‏ ‏را‏ ‏رعایت‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏صورت‏ ‏عدم‏ ‏رعایت‏ ‏،‏ ‏عوارض‏ ‏و‏ ‏نتایج‏ ‏نامطلوب‏ ‏آن‏ ‏را‏ ‏نیز‏ ‏پذیرا‏ ‏می‏ ‏باشد‏.‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏فرد‏ ‏این‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏نقش‏ ‏های‏ ‏اجتماعی‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏پذیرد‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏جهت‏ ‏انجام‏ ‏وظایف‏ ‏خود‏ ‏تلاش‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏(‏ساعتچی‏ ‏،‏ ‏1377‏).‏ ‏فردی‏ ‏که‏ ‏مسئولیت‏ ‏کاری‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏عهده‏ ‏می‏ ‏گیرد‏ ‏می‏ ‏پذیرد‏ ‏که‏ ‏یک‏ ‏سری‏ ‏فعالیت‏ ‏هایی‏ ‏را‏ ‏انجام‏ ‏دهد‏ ‏یا‏ ‏برای‏ ‏انجام‏ ‏این‏ ‏کارها‏ ‏توسط‏ ‏دیگران‏ ‏نظارت‏ ‏داشته‏ ‏باشد‏(‏سرتو‏ ‏،‏ ‏2004‏،‏ ‏به‏ ‏نقل‏ ‏از‏ ‏اونگرانو،2012).
‏گاف‏ ‏(1968)‏ ‏معتقد‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مسئولیت‏ ‏پذیری‏ ‏به‏ ‏معنای‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏داشتن‏ ‏پیامد‏ ‏رفتار‏ ‏خود‏ ‏و‏ ‏قابل‏ ‏اعتماد‏ ‏و‏ ‏اطمینان‏ ‏بودن‏ ‏در‏ ‏رفتار،‏ ‏و‏ ‏احساس‏ ‏تعهد‏ ‏به‏ ‏ساختار‏ ‏اجتماعی‏ ‏بزرگتر‏ ‏می‏ ‏باشد.‏
‏مسئولیت‏ ‏پذیری‏ - responsibility
‏،‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏ابعاد‏ ‏شخصیت‏ ‏سالم‏ ‏و‏ ‏ویژگی‏ ‏بسیار‏ ‏مهمی‏ ‏در‏ ‏کلاس‏ ‏درس‏ ‏و‏ ‏زندگی‏ ‏روزمره‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏والدین،‏ ‏مشاوران‏ ‏و‏ ‏معلمان،‏ ‏نقش‏ ‏مهمی‏ ‏برای‏ ‏کمک‏ ‏به‏ ‏دانش‏ ‏آموزان‏ ‏در‏ ‏کسب‏ ‏مسئولیت‏ ‏پذیری‏ ‏مدرسه،
‏ ‏خانواده‏ ‏و‏ ‏اجتماع‏ ‏بر‏ ‏عهده‏ ‏دارند.‏ ‏برای‏ ‏ایجاد‏ ‏حس‏ ‏مسئولیت‏ ‏پذیری،‏ ‏روش‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏راهکار‏ ‏هایی‏ ‏تدوین‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏معلم‏ ‏می‏ ‏تواند‏ ‏آن‏ ‏ها‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏کلاس‏ ‏خود‏ ‏اجرا‏ ‏نماید(حسین‏ ‏پور،‏ ‏درویشی‏ ‏و‏ ‏سودانی،1389).
‏مسئولیت‌پذیری‏ ‏یعنی‏ ‏قابلیت‏ ‏پذیرش‏ ‏پاسخ‌گویی‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏عهده‏ ‏گرفتن‏ ‏کاری‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏کسی‏ ‏درخواست‏ ‏می‌شود‏ ‏و‏ ‏شخص‏ ‏حق‏ ‏دارد‏ ‏که‏ ‏آن‏ ‏را‏ ‏بپذیرد‏ ‏و‏ ‏یا‏ ‏رد‏ ‏کند.‏ ‏مسئولیت‏ ‏با‏ ‏وظیفه‏ ‏تفاوت‏ ‏دارد‏،‏ ‏وظیفه‏ ‏کاری‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏یک‏ ‏نفر‏ ‏به‏ ‏دیگری‏ ‏محول‏ ‏می‌کند‏ ‏و‏ ‏باید‏ ‏حتما‏ ‏انجام‏ ‏بگیرد.‏ ‏در‏ ‏واقع‏ ‏مسئولیت‏ ‏انتخابی‏ ‏آگاهانه‏ ‏است.‏ ‏کودکی‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏ابتدا‏ ‏امکان‏ ‏استقلال‏ ‏به‏ ‏او‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏باشد،‏ ‏آمادگی‏ ‏بیش‌تری‏ ‏برای‏ ‏پذیرفتن‏ ‏مسئولیت‏ ‏خواهد‏ ‏داشت.‏ ‏مسئولیت‌پذیری‏ ‏بخشی‏ ‏از‏ ‏رشد‏ ‏شخصیت‏ ‏کودک‏ ‏است.‏ ‏کودک‏ ‏از‏ ‏سن‏ ‏دو‏ ‏تا‏ ‏سه‏ ‏سالگی‏ ‏نیاز‏ ‏دیگران‏ ‏و‏ ‏اهمیت‏ ‏دادن‏ ‏به‏ ‏آن‏ ‏و‏ ‏نیز‏ ‏انتظارات‏ ‏دیگران‏ ‏از‏ ‏خویش‏ ‏را‏ ‏درک‏ ‏می‌کند‏ ‏و‏ ‏این‏ ‏روند،‏ ‏حس‏ ‏مسئولیت‌پذیری‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏او‏ ‏ایجاد‏ ‏می‌کند.‏ ‏پدر‏ ‏و‏ ‏مادر‏ ‏باید‏ ‏الگوی‏ ‏این‏ ‏مسئولیت‌پذیری‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏او‏ ‏بیاموزند،‏ ‏زیرا‏ ‏اگر‏ ‏پروسه‌ی‏ ‏مسئولیت‌پذیری‏ ‏به‏ ‏درستی‏ ‏در‏ ‏تربیت‏ ‏فرد‏ ‏شکل‏ ‏نگیرد،‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏هجده‏ ‏سالگی،‏ ‏زمانی‏ ‏که‏ ‏شخصیت‏ ‏فرد‏ ‏شکل‏ ‏گرفت،‏ ‏دیگر‏ ‏نمی‌توان‏ ‏او‏ ‏را‏ ‏تغییر‏ ‏دارد،‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏صورت‏ ‏یا‏ ‏باید‏ ‏خانواده‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏او‏ ‏وفق‏ ‏بدهد‏ ‏یا‏ ‏او‏ ‏را‏ ‏مجبور‏ ‏کند‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏محیط‏ ‏خانواده‏ ‏سازگار‏ ‏شود‏ ‏و‏ ‏اگر‏ ‏این‏ ‏شخص‏ ‏نتواند‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏با‏ ‏خانواده‏ ‏هماهنگ‏ ‏کند‏ ‏بهتر‏ ‏است‏ ‏از‏ ‏خانواده‏ ‏جدا‏ ‏شود‏ ‏و‏ ‏زندگی‏ ‏مستقلی‏ ‏برای‏ ‏خویش‏ ‏تدارک‏ ‏ببیند‏(احمدی‏ ‏و‏ ‏رمضانی،1386).
‏الف: ‏نقش‏ ‏والدین‏ ‏در‏ ‏مسئولیت‏ ‏پذیری‏ ‏نوجوانان‏
‏جامعه‏ ‏شناسان‏ ‏بر‏ ‏این‏ ‏باورند‏ ‏که‏ ‏سپردن‏ ‏مسئولیت‏ ‏به‏ ‏نوجوانان‏ ‏و‏ ‏شرکت‏ ‏دادن‏ ‏آنها‏ ‏در‏ ‏تعاملات‏ ‏اجتماعی‏ ‏برای‏ ‏رشد‏ ‏انسانی‏ ‏آنها‏ ‏و‏ ‏ورودشان‏ ‏به‏ ‏دوره‏ ‏ی‏ ‏جوانی‏ ‏و‏ ‏بزرگسالی‏ ‏ضرورتی‏ ‏است.‏ ‏کارکردن‏ ‏نیاز‏ ‏هر‏ ‏انسان‏ ‏سالم‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏بهترین‏ ‏درمان‏ ‏برای‏ ‏خیال‏ ‏پردازی‏ ‏های‏ ‏دوره‏ ‏ی‏ ‏نوجوانی‏ ‏ست.‏ ‏نوجوانی‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏دنیای‏ ‏کار‏ ‏وارد‏ ‏می‏ ‏شود،‏ ‏فشارهای‏ ‏ناشی‏ ‏از‏ ‏هیجانات‏ ‏نوجوانی‏ ‏را‏ ‏بهتر‏ ‏تحمل‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏و‏ ‏رشد‏ ‏اجتماعی،‏ ‏فکری‏ ‏و‏ ‏عاطفی‏ ‏اش‏ ‏سرعت‏ ‏می‏ ‏گیرد.‏ ‏مهمتر‏ ‏این‏ ‏که‏ ‏مسئولیت‏ ‏پذیری‏ ‏فرصتی‏ ‏ست‏ ‏برای‏ ‏نوجوان‏ ‏فراهم‏ ‏می‏ ‏سازد‏ ‏تا‏ ‏ایده‏ ‏های‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏جریان‏ ‏کار‏ ‏به‏ ‏مرحله‏ ‏آزمایش‏ ‏بگذارد.‏ ‏اینها‏ ‏به‏ ‏نوجوان‏ ‏کمک‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏تا‏ ‏راه‏ ‏رشد‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏تدریج‏ ‏گسترش‏ ‏دهد‏ ‏و

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد