ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 53 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان
نگرشی بر وضعیت آموزش وپرورش قبل ازدبستان درپاره ای ازکشورهای جهان
1ـ کودکستان در فرانسه
در کشور فرانسه دوره قبل از دبستان یک دورة اختیاری است که در کودکستانها اجرا می شود . در ارتباط با کودکان 2 تا 6 ساله می باشد . این دوره شامل 3 بخش است :
بخش 1 : کودکان 2 تا 4 ساله
بخش 2 : کودکان 4 تا 5 ساله
بخش 3 : کودکان 5 تا 6 ساله
آموزش در این بخش با تفاوت هایی همراه می باشد بطوریکه در دو بخش نخست این آموزش عبارتست از
مبانی نظری وپیشینه تحقیق اموزش کودکان قبل از دبستان
نگرشی بر وضعیت آموزش وپرورش قبل ازدبستان درپاره ای ازکشورهای جهان
1ـ کودکستان در فرانسه
در کشور فرانسه دوره قبل از دبستان یک دورة اختیاری است که در کودکستانها اجرا می شود . در ارتباط با کودکان 2 تا 6 ساله می باشد . این دوره شامل 3 بخش است :
بخش 1 : کودکان 2 تا 4 ساله
بخش 2 : کودکان 4 تا 5 ساله
بخش 3 : کودکان 5 تا 6 ساله
آموزش در این بخش با تفاوت هایی همراه می باشد بطوریکه در دو بخش نخست این آموزش عبارتست از
ارتباط جهان خارج و زندگی در گروهی که با گروه خانواده متفاوت است . بیان مقصود ایجاد رابطه از طریق کلام و نیز از راه آواز نقاشی و حرکت دست و بدن در این سطح تربیت کودک مبتنی بر بازی است . بخش سوم آموزش کودکستانی که مسئولیت مرحله انتقالی از کودکستان به دبستان را عهده دار می شود . در این مرحله کودکان ضمن ارائه تمرینات بدنی ، فعالیتهای دستی و هنری ، به تدریج به حساب ، خواندن و نوشتن آشنایی پیدا می کند . به منظور بکار انداختن توانایی های ذهنی ،احساسی و مهارتهای دستی کودکان تا حد ممکن آموزش در این سطح یکنواخت نیست .
2ـ نگرشی بر وضعیت آموزش و پرورش پیش از دستان در آمریکا