پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه و مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادی و بازار

دانلود پیشینه و مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادی و بازار

دانلود پیشینه و مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادی  و بازار

پیشینه و مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادی  و بازار
پیشینه و مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادی و بازار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 168
قیمت: 68012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 


‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ‏هموار‏ ‏ساز‏ی‏ ‏سود‏ و‏ ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصادی‏ ‏ وبازار
‏فصل‏ ‏دوم‏:‏ ‏مرور‏ی‏ ‏بر‏ ‏ادبیات‏ ‏تحقیق
‏1-2)‏مقدمه‏ ‏13
‏2-2) ‏بخش‏ ‏اول‏: ‏هموارسازی‏ ‏سود‏ ‏و‏ ‏مفاهیم‏ ‏آن‏ ‏13
‏1-2-2) ‏هموار‏ ‏ساز‏ی‏ ‏سود‏ ‏13
‏2-2-2)‏علل‏ ‏هموار‏ ‏ساز‏ی‏ ‏سود‏ ‏توسط‏ ‏مد‏ی‏ران‏ ‏13
‏3-2-2) ‏انگ‏ی‏زه‏ ‏ها‏ی‏ ‏هموار‏ ‏ساز‏ی‏ ‏سود‏ ‏15
‏4-‏2‏-2)‏ابعاد‏ ‏هموار‏ ‏ساز‏ی‏ ‏سود‏ ‏18
‏3-2) ‏بخش‏ ‏دوم‏: ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصادی‏ ‏و‏ ‏مفاهیم‏ ‏آن‏ ‏19
‏1-3-2) ‏مدیریت‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏ارزش‏ ‏19
‏2-3-2) ‏مدیریت‏ ‏مبتنی‏ ‏بر‏ ‏ارزش‏ ‏در‏ ‏عمل‏ ‏22
‏3-3-2) ‏سازمان‏ ‏چگونه‏ ‏ارزش‏ ‏خلق‏ ‏می‏ ‏کند؟‏ ‏23
‏4-3-2) ‏اندازه‏ ‏گیری‏ ‏ارزش‏ ‏خلق‏ ‏شده‏ ‏24
‏1-4-3-2) ‏معیارهای‏ ‏خارجی‏ ‏24
‏2-4-3-2) ‏معیارهای‏ ‏داخلی‏ ‏27
‏5‏ـ‏3 ‏ـ‏2 ) ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏30
‏6-3-2 ) ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏مطرح‏ ‏شدن‏ ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏30
‏7‏ـ‏3‏ـ‏2) ‏تعریف‏ ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏34
‏8-3-2) ‏سرمایه‏ ‏34
‏9-3-2) ‏سود‏ ‏خالص‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏کسر‏ ‏تعد‏ی‏لات‏ ‏35
‏10-3-2) ‏تعریف‏ ‏و‏ ‏نحوة‏ ‏محاسبة‏ ‏هزینة‏ ‏سرمایه‏ ‏35
‏11-3-2) ‏محاسبه‏ ‏میانگین‏ ‏موزون‏ ‏هزینه‏ ‏سرمایه‏ ‏41
‏12-3-2) ‏مشکلات‏ ‏محاسباتی‏ ‏هزینه‏ ‏سهام‏ ‏عادی‏ ‏در‏ ‏ایران‏ ‏43
‏13-3-2 ) ‏دارایی‏ ‏های‏ ‏عملیاتی‏ ‏و‏ ‏سرمایه‏ ‏عملیاتی‏ ‏44
‏14-3-2 ) ‏ترازنامه‏ ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏و‏ ‏ترازنامه‏ ‏قانونی‏ ‏46
‏15‏ـ‏3 ‏ـ‏2 ) ‏محاسبه‏ ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏47

‏1‏ـ‏15‏ـ‏3‏ـ‏2 ) ‏نرخ‏ ‏بازده‏ ‏از‏ ‏رویکرد‏ ‏عملیاتی‏ ‏49
‏2‏ـ‏15‏ـ‏3‏ـ‏2 ) ‏نرخ‏ ‏بازده‏ ‏از‏ ‏رویکرد‏ ‏مالی‏ ‏49
‏16-3-2 ) ‏معادلهای‏ ‏حقوق‏ ‏صاحبان‏ ‏سهام‏ ‏50
‏17-3-2 ) ‏تعدیلات‏ ‏51
‏1-17-3-2 ) ‏مالیاتهای‏ ‏معوقه‏ ‏ ‏51
‏2-17-3-2 ) ‏موجودی‏ ‏ ‏54
‏3-17-3-2 ) ‏اجاره‏ ‏های‏ ‏عملیاتی‏ ‏ ‏54
‏4-17-3-2 ) ‏نامشهودها‏ ‏ ‏55
‏5-17-3-2 ) ‏ادغام‏ ‏و‏ ‏تحص‏ی‏ل‏ (M&A)‏ ‏58
‏6-17-3-2 ) ‏استهلاک‏ ‏انباشته‏ ‏سرقفل‏ی‏ ‏60
‏7-17-3-2 )‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ی‏ ‏کامل‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ‏کوششها‏ی‏ ‏موفق‏ی‏ت‏ ‏آم‏ی‏ز‏ ‏61
‏8-17-3-2 ) ‏سا‏ی‏ر‏ ‏ذخا‏ی‏ر‏ ‏حقوق‏ ‏صاحبان‏ ‏سهام‏ ‏61
‏18-3-2 ) ‏برابر‏ی‏ ‏دو‏ ‏رو‏ی‏کرد‏ ‏مال‏ی‏ ‏و‏ ‏عمل‏ی‏ات‏ی‏ ‏61
‏19-3-2 ) NPV.‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏بازار.‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏62
‏20-3-2 NPV (‏ ‏وارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏در‏ ‏مقابل‏ ROI‏ ‏و‏ IRR‏ ‏64
‏21-3-2 ) ‏ارزش‏ ‏افزوده‏ ‏اقتصاد‏ی‏ ‏سهام‏ ‏64
‏4-2) ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏66
‏مقدمه
‏این فصل از پژوهش در سه بخش اصلی زیر تدوین شده است که در ادامه هر بخش بطور تفضیل ارائه خواهد شد؛
‏بخش اول: هموارسازی سود و مفاهیم آن
‏بخش دوم: ارزش افزوده اقتصادی و مفاهیم آن

‏2-2) ‏بخش اول: هموارسازی سود و مفاهیم آن
‏1-‏2‏-2) هموار سازی سود
‏هموار سازی سود به عنوان کاهش آگاهانه نوسانات سطح سود تعریف می شود به گونه ای که سود شرکت عادی به نظر برسد. مدیران به دلایل مختلفی سود را هموار می کنند ، یکی از اهداف اصلی در هموار سازی سود ایجاد یک جریان با ثبات تر به منظور پشتیبانی از سطح سود پرداختی بالاتر می باشد. جریان سود با ثبا ت تر می تواند به عنوان ریسک پایین تر درک شود که منجر به قیمت سهام بالاتر و هزینه های استقراض پایین تر می گردد. هدف دیگر هموار سازی سود تمایل مدیریت واحد تجاری برای افزایش قدرت پیش بینی سرمایه گذازان و کاهش ریسک شرکت می باشد. به دلیل افزایش ثبات سود و کاهش نوسانات آن سرمایه گذاران می توانند پیش بینی دقیق تری از سودهای آتی داشته باشند. از اهداف دیگر هموار سازی سود می توان به ملاحظات هزینه های سیاسی ، مالیات و قرار دادهای بدهی اشاره نمود.
‏2-‏2‏-2)علل هموار سازی سود توسط مدیران‏
‏ پور حیدری و افلاطون در بررسی عوامل موثر بر هموار سازی سود ، 5 عامل را به عنوان عوامل اصلی هموار سازی سود معرفی کردند:
‏1ـ اندازه شرکت : شرکتهای بزرگ نسبت به شرکتهای کوچک از نظر سیاسی حساس تر هستند.
‏نوسانات مثبت با اهمیت در سود در شرکتهای بزرگ ممکن است سبب افزایش تردید در مورد سود انحصاری گردد. به عبارت دیگر ، افزایش قابل توجه در سود شرکتها ی بزرگ ممکن است این شبه را پدید آورد که این شرکتها با استفاده از قدرت انحصاری خود سود را افزایش داده اند. از سوی دیگر ، نوسانات منفی با اهمیت سود در شرکتهای بزرگ ممکن است سبب نگرانی در مورد ور شکستگی احتمالی گردیده و تصویر شرکت را در محیط تجاری که واحد تجاری در آن فعالیت منماید را خراب نماید. هم چنین نوسانات قابل توجه در سود شرکتهای بزرگ ، احتمال ایجاد هزبنه های سیاسی ناخواسته نظیر تقاضای افزایش دستمزد توسط کارکنان شرکت ، محدودبتهای مهار کننده توسط دولت را افزایش دهد. بنابراین ، شرکتهای بزرگ انگیزه بیشتری برای هموار کردن سود دارند.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد