پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی

دانلود پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی

دانلود پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی

پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی
پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 57
قیمت: 62828 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏فهرست مطالب:
‏مقدمه
‏2-2 ‏مبانی‏ ‏نظری
‏2-2-1‏دیدگاه‏ ‏مبتنی‏ ‏برمنابع‏ (RBV‏) :
‏منابع‏ ‏ارزشمند
‏منابع‏ ‏کمیاب
‏تقلید‏ ‏ناپذیری
‏شرایط‏ ‏تاریخی‏ ‏خاص
‏ابهام‏ ‏علّی
‏پیچیدگی‏ ‏اجتماعی
‏جانشین‏¬‏پذیری
‏2-2-2 ‏قابلیت‏ ‏های‏ ‏بازاریابی‏
‏2-2-2-1 ‏مقدمه
‏2-2-2-2 ‏بیان‏ ‏مسأله
‏2-2-2-3 ‏پیشینه‏ ‏متغیر
‏نمودار‏(2-1 ) ‏مدل‏ ‏فرضیه‏ ‏اصلی‏ 1
‏جدول‏(2-1) ‏پیشینه‏ ‏ارتباط‏ ‏متغیر‏ ‏قابلیت‏ ‏بازاریابی‏ ‏وعملکرد
‏2-2-2-4 ‏تحلیل‏ ‏و‏ ‏نتیجه‏¬‏گیری
‏منابع‏ ‏فارسی‏:
‏منابع‏ ‏لاتین‏:
‏-1 مقدمه
‏جستجوی راه‏ ‏های جدید جهت رقابت در بازارهای رقابتی جوهره اصلی تفکر استراتژیک و استراتژی بازاریابی بوده و کسب مزیت رقابتی موضوع اصلی مباحث استراتژی است(حسینی و پناهی، 1386). بقای سازمان‏ ‏ها در محیط رقابتی امروز، راهی جز کسب مزیت رقابتی برای ایشان باقی نمی‏ ‏گذارد. تئوری پردازان علم مدیریت دو رویکرد برای کسب مزیت رقابتی مطرح نموده‏ ‏اند، رویکردی که مبتنی بر فرصت‏ ‏های محیطی است و رویکردی که مبتنی بر قابلیت‏ ‏های داخلی سازمان است. مطالعات متعددی توسط پژوهشگران دو دهه اخیر نشان داده‏ ‏است که مزیت رقابتی مبتنی بر قابلیت‏ ‏های داخلی سازمان، بهترین منشأ برای مزیت رقابتی است. از این رو انتخاب این رویکرد جهت تحلیل و بررسی منشأ رقابتی، روشی آزموده و مطمئن است(حاجی پور و مؤمنی، 13). مزیت رقابتی پایدار یک سازمان عمدتاً در پی ایجاد مزیت رقابتی در منابع داخلی آن حاصل می‏ ‏گردد(هانت و مورگان - Hunt & Morgan
‏، 1995). وقتی که محیط خارجی به سرعت هرچه تمام‏ ‏تر در حال تغییر و ‏پیشرفت است، تنها رویکردهای داخلی مانند رویکرد منبع محور می‏ ‏تواند مبنای ثابت و پایداری را در اخذ تصمیم
‏ ‏های استراتژیک فراهم نماید(نارایانان - Narayanan
‏، 2001). نگرش بر مبنای منابع اساساً عملکرد سازمانی را تابع ویژگی‏ ‏های سازمانی می‏ ‏داند و رابطه بین مشخصه‏ ‏های سازمانی و نتایج عملکردی را بررسی می‏ ‏کند. اصل پایه‏ ‏ای نگرش بر مبنای منابع این است که سازمان متشکل از مجموعه‏ ‏های منابع است ومنبع مزیت رقابتی، منابع سازمان بوده، ویژگی‏ ‏ها و خصوصیات منابع، چگونگی مزیت و حد پایداری آن را تعیین می‏ ‏کند(مهری و خداداد حسینی، 1384).
‏2-2 مبانی نظری
‏2-2-1دیدگاه مبتنی برمنابع (RBV)‏ :
‏از اوایل دهه 90 رویکرد مبتنی بر منابع به عنوان مدلی نوید بخش برای توضیح رفتار استراتژیک سازمان‏ ‏ها و تصمیم‏ ‏گیری‏ ‏های راهبردی در آن‏ ‏ها، مورد توجه بسیاری قرار گرفت و منابع سازمان را تحت تأثیر قرار داد(جعفرپور، 1391). دیدگاه مبتنی بر منابع، نخستین بار در آثار منتشر شده توسط بارنی- Barney
‏ و ورنرفلت - Wernerfelt
‏ ارائه گردید.این دیدگاه برای ایجاد مزیت رقابتی، نگاه از درون به بیرون دارد و منابع درونی شرکت را منشأ مزیت رقابتی می‏ ‏داند. در حقیقت در این دیدگاه، عامل مزیت رقابتی، منابع و دارایی‏ ‏های درونی هر سازمان می‏ ‏باشد و هر سازمان به مثابه مجموعه‏ ‏ای از منابع منحصربه فرد فرض می‏ ‏شود که برخی از این منابع، اساس مزیت رقابتی پایدار می‏ ‏باشند(اعرابی، فتح اللهی و اسدزاده، 1388). تئوری مبتنی برمنابع در تحلیل منابع مزیت رقابتی دو فرض را می‏ ‏پذیرد، این تئوری فرض می‏ ‏کند که 1) سازمان‏ ‏های موجود در یک صنعت یا گروه استراتژیک خاص، از لحاظ منابع استراتژیکی که در اختیار دارند ناهمگن هستند و 2) منابع در میان سازمان‏ ‏های فعال در آن صنعت یا گروه استراتژیک از تحرک‏ ‏پذیری کامل برخوردار نیست. بنابراین ناهمگنی منابع می‏ ‏تواند عمری ‏طولانی داشته باشد. تئوری مبتنی بر منابع در مورد سازمان، برای تحلیل منابع و ترسیم منابعی که می

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد