پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 158
قیمت: 68012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 73 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 


‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ‏بازار مالی‏ و‏ ‏طبقه بندی بازارهای مالی‏
‏فصل‏ ‏دوم‏ :‏مروری‏ ‏بر‏ ‏ادبیات‏ ‏تحقیق
‏1-2مقدمه‏ ‏18
‏2-2 بازار مالی‏ ‏19
‏1-2-2 کارکرد های اقتصادی بازار مالی‏ ‏19
‏1-1-2-2کمک به فرایند تشکیل سرمایه‏ ‏19
‏2-1-2-2 تعیین قیمت دارایی های مالی‏ ‏20
‏3-1-2-2 ایجاد بازار ثانویه برای معاملات دارایی های مالی(افزایش نقدینگی داراییها)‏ ‏20
‏4-1-2-2 کاهش هزینه مبادلات‏ ‏21
‏2-2-2 طبقه بندی بازارهای مالی‏ ‏21
‏1-2-2-2 بازار پول‏ ‏21
‏2-2 -2-2 بازار سرمایه‏ ‏21
‏3-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان‏ ‏24
‏4-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار تهران‏ ‏24
‏5-2 تعریف بورس اوراق بهادار‏ ‏27
‏6-2 مروری بر انواع شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران‏ ‏27
‏1-6-2 انواع شرکت های سرمایه گذاری‏ ‏27
‏1-1-6-2 شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه متغیر‏ ‏28
‏2-1-6-2 شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه ثابت‏ ‏28
‏3-1-6-2 صندوق های سرمایه گذاری غیرفعال‏ ‏29
‏4-1-6-2 شرکت مادر‏ ‏29
‏5-1-6-2 شرکت های فعالیت تنوعی‏ ‏30
‏7-2دارایی‏ ‏30

‏8-2 دارایی مالی‏ ‏30
‏9-2 اوراق بهادار‏ ‏32
‏10-2 سهام عادی‏ ‏32
‏11-2 بازده سهام‏ ‏33
‏12-2 بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار‏ ‏33
‏1-12-2 بازده تحقق یافته‏ ‏33
‏2-12-2 بازده مورد انتظار‏ ‏33
‏13-2 اجزای بازده‏ ‏34
‏1-13-2 سود دریافتی‏ ‏34
‏2-13-2 سود(زیان)سرمایه‏ ‏34
‏14-2 موسسات تامین سرمایه و روشهای عرضه اولیه اوراق بهادار‏ ‏36
‏15-2فرآیند عرضه اوراق بهادار‏ ‏41
‏16-2‏ ‏فرآیند وارد شدن شرکتها به بازار‏ ‏44
‏17-2 ارزش گذاری سهام شرکت های تازه وارد به بازار‏ ‏46
‏18-2 عرضه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران‏ ‏51
‏19-2 فرضیات مطرح شده در مورد بازده غیر عادی کوتاه مدت در عرضه های اولیه‏ ‏54
‏1-19-2 فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی‏ ‏54
‏1-1-19-2 فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی مبتنی بر مدل ‏بارون‏ ‏54
‏2-1-19-2 فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی مبتنی بر مدل ‏راک‏ ‏55
‏2-19-2 فرضیه علامت دهی‏ ‏57
‏3- 19-2 فرضیات گرایشات و علائق زود گذر‏ ‏58
‏4-19-2 فرضیه عکس العمل بیش از اندازه سرمایه گذاران‏ ‏59
‏5-19-2 فرضیه حباب سفته بازی و فرضیه بازارهای سهام داغ‏ ‏60

‏6-19-2 فرضیه بیمه ضمنی در مقابل مسئولیت های قانونی‏ ‏62
‏7-19-2 فرضیه شهرت موسسات تامین سرمایه‏ ‏63
‏8-19-2 فرضیه ریسک گریزی تخمین کننده فروش اوراق بهادار‏ ‏64
‏9-19-2 فرضیه جبران ریسک پذیری و خدمات خریداران اولیه‏ ‏65
‏20- 2 تطبیق نظریه ها و تئوریهای بازده غیر عادی کوتاه مدت در بورس ایران‏ ‏66
‏21-2 پیشینه تحقیق‏ ‏66
‏1-21-2 تحقیقات داخلی‏ ‏66
‏2-21-2 تحقیقات خارجی‏ ‏68
‏2‏م‏ق‏دمه
‏در مبادلاتی که در بورس اوراق بهادار به عنوان بخشی از بازار سرمایه کشور صورت می پذیرد دو گروه ذینفع وجود دارد،‌در یک طرف سرمایه گذاران و خریداران سهام قرار دارند که با انتخاب بورس و سهام به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری ،‌در انتظار کسب بازده ای بالاتر از بازده حاصل از سایر ف‏رصتهای سرمایه گذاری می باشند.درطرف‏ ‏دیگر ا‏ین مبادلات عرضه کنندگان سهام از‏جمله ‏دولت،نهادهای وابسته به دولت و سایر عرضه کنندگان قرار دارند که از طریق فروش و عرضه سهام
‏،‌منابع لازم را جهت سرمایه گذاری در سایر فرصتها و یا مصارف بودجه ای خود فراهم می آورند.
‏ بدیهی است که عامل اصلی در انجام این مبادلات و انتقال وجوه از یک گروه به گروه دیگر قیمت سهام می باشد. صدها شرکت با انتشار سهام برای اولین بار وارد‏ ‏بازار سرمایه می شوند. معمولاً‌این شرکتها ‏آ‏نقدر سریع رشد می کنند که منابع رایج وجوه (مانند: وام های بانکی سود انباشته و سرمایه مالکان ) اغلب برای تامین مالی توسعه شان،‌کافی نیست. از آنجا‏ ‏که تامین مالی یک مرحله بسیار مهم در رش‏د‏ شرکتها به شمار می آید برای ‏آ‏نها مهم است که قیمت سهامشان ارزش واقعی دارائی ها و فرصت های رشدشان را نشان دهند. به ویژه اگر سهام شرکت خیلی ارزان فروخته شود آنها سرمایه کمتری از ‏آ‏نچه انتظار دارند به دست می آورند. به عبارت دیگر سهامشان «زیر قیمت » به فروش می رسد. شواهد زیادی در دست است که نشان می دهد « قیمت اولیه سهام جدید » به طور متوسط زیر قیمت است. یعنی

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد