ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 23 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روان_شناسی بـه نـام خـداونـد جـان و خِــرد کـزیـن برتر انـدیشـه بر نگـذردفزون از خِـرد نیسـت اندر جَـهان فـروزنـده کِــهـتـران و مِـهـانخِرد چشـم جان است چون بنگرى تو بىچشم شـادان جهان نسپـَرىخِـرد جـویـد آگـنده راز جـهـان کـه چشـم سـر مـا نـبـیند نهـانخِرد همچو آب است و دانش زمین بدان کاین جداوآن جدانیسـت زینخِـرد بـاد جـان تـو را رهـنمـای بـه پـاکـی بـماناد مغـزت بجـایتـو دانـش پـژوهـی و داری خِـرد نگـه کـن بدین تا چـه اندر خوردکسـی را کـه پیوسـته رای آیـدش بـه دانـش خِـرد رهـنمای آیـدش فرضیه اساسی فرض اساسی ما در روششناسی پژوهش در روانشناسی این است کهدانش عینی و پژوهشهای علمی جدید در روانشناسی راباید با حکمت و خرددر یک ترکیب پویا قرار دهیمتا کیفیت شناخت ما از روانشناسی آدمیبا پیچیدگیهای دستگاه روانشناختی او هماهنگ گردد. مفهوم دانش عینی، خِرد، و روش شناسی دانش عینی: اطلاعات و یافته های نظامدار برگرفته از مشاهده و مطالعه و تجربه ای که به منظور تعیین وضعیت و ماهیت یا اصول موضوع مورد مطالعه صورت گرفته است. خـِرد و خردمندی را به معنای دانش تعمقی و کیفیت استفاده از تجربه و احساس و دانش و اندیشه برای قضاوت درباره درست و نادرست، نیک و بد، و تشخیص شایسته از ناشایست و حقیقت از ناحق می دانیم.وقتی که خردمندی از کیفیتی متعالی برخوردار باشد و به بررسی عقلانی و انتقادی و شهودی باورهای اساسی و تحلیل مفاهیم بنیادی این باورها بپردازد آن را حکمت یا تفکر همراه با بصیرت قلبی یا خرد مینوی مینامیم. نظریه روش شناسی پژوهشی ما “خردگرایی مینوی علم” است.روششناسی به معنای تدوین و تنظیم شیوهها و اقدامات نظامیافته و دارای انسجام منطقی در پژوهش علمی به منظور دستیابی به دانش است. اصطلاح روششناسی معادل با روش علمی در تحقیق و دربرگیرنده مبانی و اصول و چارچوبها و اقدامات معین در هر پژوهش است.