ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا جامعه پژوهش نمونه پژوهش معیارهای ورود و خروج محیط پژوهش روش های نمونه گیری جامعه پژوهش=جامعه هدف=مجموعه مرجع هدف از پژوهش کسب داده به منظور:توصیف و تشریح پدیده هاپیش بینی روابط بین متغیرهاگسترش دانشحل مشکلاتمورد استفاده قرار دادن نتایج در جمعیت /زمینه وسیعدستیابی به اهداف فوق نیازمند:جمع آوری داده ها از نمونه مناسب جامعه پژوهش کلیه مواردیک جامعه مورد بررسی دارای خصوصیات و ویژگی های مشترک و مورد نظر محققمثال:هدف انجام پژوهشی در باره بیماران تحت عمل جراحی قلب باز در یک یا چند بیمارستان خاصجامعه:کلیه بیماران تحت عمل جراحی قلب باز در یک یا چند بیمارستان خاصجمعیت پژوهش از یک جمعیت چند میلیونی تا یک جامعه کوچکمنظور از جامعه فقط جوامع انسانی نیست نمونه پژوهش نمونه پژوهش: بخشی از جامعه پژوهش دارای خصوصیات آن کلدقت زیاد برای داشتن نمونه ای نماینده جامعهواحد پژوهش یا عنصر: هر یک ازاعضای تشکیل دهنده جامعه پژوهشواحد نمونه گیریsampling unit:گروهی از واحدهای پژوهش یا مکان تجمع آنهامثال:»بررسی ویژگی های فردی زنان مراجعه کننده به درمانگاههای گوش،حلق و ببین» هریک از درمانگاهها= واحد نمونه گیریهریک از زنان مراجعه کننده به این درمانگاه ها :عنصر پژوهشSampling frameچارچوب نمونه گیری:فهرستی از تمام اعضا یا واحدهای مورد مطالعه