ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
بخشی از متن:
ایران در مرز میانه گرایش های شدید مذهبی و باورهای تاریخی و فرهنگی و آیینی از یک سوء و مختصات نظم پذیری وبریدن از هستی شناسی به شیوه کهن و روی آوری به معرفت شناسی ( epistemology ) از طریق عقل محوری خود بنیان ابزار ساز جهان مدرن از سویی دیگر ؛قرار گرفته است که در آن حتی بازگشت مجدد به اسطورها و مناسک آیینی از دیدگاه عقلی و کاربردی صورت می گیرد و از ابعاد ایمانی و اعتقادی تهی است .
سرفصل :
پیوند معماری با طبیعت
هندسه
شفافیت و تداوم
راز و ابهام
چشمدل
پیدایش فرم در معماری ایرانی
فرمهای ساده
برجها و منارها
ایوان
تالار
چهار طاق
دالان
حیاط فرمهای مرکب
تاریخچه معماری معاصر ایران
برسی آثار دو معمار معاصر ایرانی
مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول
سیر تحول و ویژگیهای معماری میرمیران
بنای مجموعة فرهنگستانهای ایران
بنای مجموعة ورزشی رفسنجان
بنای کتابخانة ملی ایران
بنای موزة ملی آب ایران
بیش از 61 صفحه فایل Word