ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 9 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا ارائه چارچوب مفهومی در بازاریابی براساس مبانی اسلامی چکیده تجارت جایگاه بایسته ای در نظام ازرشی اسلام دارد تا جایی که طولانی ترین آیه قران کریم ( بقره:282) به بیان جزئیات یکی از مسائل اقتصادی؛ یعنی تنظیم اسناد تجاری اختصاص یافته است.هدف از تحقیق پیش رو استخراج ویژگی ها و ابعاد بازاریابی اسلامی از دیدگاه قران کریم و سنت و ارائه چارچوبی مناسب جهت به کارگیری در کشور های اسلامی است.نتیجه تجزیه و تحلیل داده ها، نشانگر آن است که مولفه های بازاریابی اسلامی در سه بعد مبانی اعتقادی و اصول، ارتباطات و ابزار ها قابل دسته بندی هستند. مقدمه نه بازاریابی مدرن که مبتنی بر پدیده ساختن ارزش است و نه سنتی که با آمیخته های بازاریابی است با فلسفه بازاریابی اسلامی همراه نیستند.دیدگاه اسلامی در تجارت به طوره فزاینده ای پیشرفت کرده:1- اسلام مذهبی عملی با روش ها و دستوالعمل های روشن است که نگرش و رفتارهای پیروان خود راشکل می دهد.2- در سال های 2008-2009 بحران مالی که شاهد آن بودیم آن دسته از بازارهای جهانی که تابع قواعد و بینش مالی متعارف بودند را در هم شکست حال آنکه نظم های مالی اسلامی پیشرفت قابل توجه ای داشتند. مرور ادبیات پژوهش انجمن بازاریابی امریکا در تعریف جدید خود بازاریابی را فرایند ایجاد، ابلاغ و ارائه ارزش به مشتریان و مدیریت روابط با مشتری به گونه ای منافع مشتریان و ذی نفعان سازمان فراهم شود تعریف کرده است.بازاریابی اسلامی 14 قرن پیش و مدت ها پیش از آنکه کارشناسان بازاریابی پست مدرن این اصطلاح را بشناسند به وسیله اسلام معرفی و اجرا شد.سعید، احمد و مختار در تعریف اخلاق بازاریابی اسلامی می گویند: اخلاق بازاریابی اسلامی که بر پایه اصول عدالت و مساوات است با اصول اخلاق سکولار در بسیاری از جهات تفاوت دارد.