ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
بنام خدا فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه بازاریاب ها به تازگی از بازاریابی انبوه ، رویگردان شده و بیشتر توجه خود را به بازاریابی یکپارچه معطوف نموده اند. سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی بدین معنی است که تمام پیامهای شرکت وهمه تصویرهایی که مشتریان از شرکت ومحصولات آن در ذهن خود دارند و سرانجام هویت شرکت یکپارچه شود. سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی بدین معنی است که تمام پیامهای شرکت وهمه تصویرهایی که مشتریان از شرکت ومحصولات آن در ذهن خود دارند و سرانجام هویت شرکت یکپارچه شود.