ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 68 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> به نام خدا روشهای تحقیق کمی و کیفی روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روان شناسی ( جلد اول ) Educational Research An Introduction 2 فصل ششم : انتخاب نمونه فهرست نگاه اجمالی اهداف مقدمه منطق نمونه گیری اعتبار جامعه نمونه گیری هدفمند منطق تکرار فنون نمونه گیری در تحقیقات کمی تعریف جامعه نمونه گیری تصادفی ساده نمونه گیری نظامدار نمونه گیری طبقه ای نمونه گیری خوشه ای 3 نمونه گیری سهل الوصول یا آسان برآورد حجم نمونه مورد نظر فنون نمونه گیری در تحقیق کیفی انواع نمونه گیری هدفمند نمونه گیری بنا به فرصت پیش آمده برآورد تعداد حجم نمونه برای پژوهش کیفی داوطلبان در نمونه گیری ویژه گیهای داوطلبان تحقیق افزایش شرکت افراد داوطلب اشتباهات پژوهشگر در نمونه گیری منابع خودآزمایی ، یادداشتها نگاه اجمالی پژوهشگران علوم تربیتی بندرت می توانند تمام افراد جامعه مورد نظر را بررسی نمایند درعوض، باید یک نمونه از افراد را برای مطالعه انتخاب کنند. در این فصل تفاوت منطق انتخاب نمومه در تحقیقات کمی وکیفی ،فنون عمده به کار گرفته شده و عواملی که باید در تعیین حجم نمونه بهینه مورد توجه قرار گیرد،توضیح داده می شود. 4 نگاه اجمالی جامعه (population): به مجموعه ای از افراد یا واحدهایی که دارای حداقل یک ویژگی مشترک باشند. که به آن جامعه هدف، مجموعه مرجع یا چهارچوب نمونه گیری نیز میگویند. نمونه : زیر مجموعه ای از جامعه که برای مشاهده ، تجزیه و تحلیل انتخاب میشود 5, برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت روشهای تحقیق کمی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی