ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 81 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> بنام خدا مروری بر کلیات و مفاهیم مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی مدیریت: خانم ماری پارکر فالت مدیریت را کارکردن با و به وسیله دیگران تعریف کرده است. هربرت سایمون می گوید مدیریت همان فرایند تصمیم گیری است. مدیریت فراگرد به کارگیری کارا و موثر منابع مادی و انسانی بر مبنای نظام ارزشی پذیرفته شده جامعه است که از طریق برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و رهبری و کنترل عملیات برای دستیابی به اهداف تعیین شده صورت می پذیرد. رفتار: تمامی فعالیتهای قابل مشاهده افراد. یعنی آنچه افراد انجام می دهند را رفتار گویند. سازمان: سازمان عبارت است از فرایندهای نظام یافته از روابط متقابل افراد برای دست یافتن به هدفهای معین گروهی از واحدها و افراد که برای رسیدن به هدفی مشترک با ضوابط و ارتباطهای مشخص با هم همکاری می نمایند مدیریت به دو حوزه تقسیم می شود حوزه رفتاری: به علت رفتار خاص افراد در سازمانها توجه دارد. حوزه فرآیندی: شامل فرآیندهای مدیریت، برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، کنترل 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند؟ 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افـراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمـان که تشکیلات ظاهـرا مشابهی دارنـد و یکسان اداره می شوند، برخی موفق تر هستند؟ 4- چـرا مـدیـرانـی که مـوفقترنـد بیشتر اوقات خود را صـرف کارکنان سازمان خود می کنند؟ موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است:, برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت مروری بر کلیات و مفاهیم مدیریت رفتار سازمانی اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت مروری بر کلیات و مفاهیم مدیریت رفتار سازمانی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت مروری بر کلیات و مفاهیم مدیریت رفتار سازمانی