ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 100 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> به نام خدا فلسفه آموزش و پرورش فصل 6،7 (ص 370-530) فلسفه ی معروف آموزش و پرورش چگونگی (وسعت و عمق)فلسفه تربیتی هر معلم، چگونگی فعالیت های تربیتی(تربیت و تدریس و مدیریت آموزشی) او را تعیین خواهد کرد. هر فلسفه تربیتی(فلسفه آ،پ) معمولا پیشگامی دارد که فیلسوف آن نامیده می شود. از کسی است که بیش از سایر متفکران به امر اموزش و پرورش پرداخته وسیع تر و عمیق تر از آنها درباره آموزش و پرورش اندیشیده و نظرها یا ارای تازه و ابتکاری اظهار کرده است. فیلسوف آموزش و پرورش، کسی است که از ذهن فلسفی یعنی ذهن پویا و منسجم برخوردار است. این گونه ذهن، اورا بر می انگیزد که در همه امور آموزش و پرورش جامعه اش غور کند،شک کند، به شقوق مختلف تربیت بیندیشد، زندگی را فرایند واحد پیچیده که روز به روز هم پیچیده تر می شود، می داند، معنا را از ماده جدا نمی داند و متافیزیک را بی ارتباط با فیزیک نمی شمارد. همچنین، فیلسوف آموزش و پرورش فرزند زمان است و هرگز در گذشته در جا نمی زند بلکه گذشته را می خواند ولی در گذشته نمی ماند و به مسائل تربیتی روز کشورش و حتی جهان می پردازد. فیلسوف تربیتی امروز ، جهانی می اندیشد لکن منطقه ای عمل می کند. یعنی در حل تمامی مسایل تربیتی جامعه خویش ، شرایط اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی خود را مورد توجه خاص قرار می دهد. این فیلسوف آ.پ همیشه در حال آموختن و افزودن تجربه هاست و از هر گونه تقلید اندیشه ای و کلیشه ای بیزار است. تئوری تربیتی و فلسفه تربیت برای روشن شدن بیشتر می توانیم آ.پ را مجموعه فعالیت های مرتبط به هم که در سطوح مختلف انجام می گیرد؛ در نظر بگیریم مانند ساختمان چند طبقه. در طبقه هم کف آن " فعالیت های تربیتی " مختلف انجام می گیرد: تدریس ، یادگیری، تمرین ، تشویق ،تنبیه و ... و فعالیت های همانند آنها را باید در کلاس جستجو کرد. در طبقه بالا یعنی طبقه اول تئوری تربیتی قراردارد که یک عده اصول مرتبط به هم است . مشورت ها و توصیه ها ست و هدفش اثر گذاری روی آن چیزی است که در طبقه هم کف جریان دارد.در سطح بالاتر فلسفه آ.پ قراردارد که وظیفه و نقش مهم آن روشن ساختن مفاهیمی است که در طبقات پایین بکار می روند، مفاهیمی مانند "تربیت کردن " و "تدریس کردن" و ارزشیابی تئوری هایی است که در آنها عمل می کنند. اختلافات در سطوح یا طبقات این ساختمان فرضی ، همانند اختلافات "منطقی" هستند یعنی مرحله به مرحله بالا و پایین خود مرتبط است. مثلا تئوری تربیتی متضمن فعالیت های تربیتی از پیش فرض شده است و به آنه بستگی دارد. فلسفه آ.پ(تربیت) فعالیت های تربیتی و تئوریهای تربیتی را باهم در بر میگیرد. نطریه پردازی تربیتی یا آموزشی مانند فلسفه آ.پ ممکن است یک فعالیت سطح بالا خوانده شود به این سبب که روی فعالیت های مربوط که در سطح منطقی پایین تری قرار دارند، عمل می کنند., برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش فصل 6،7 (ص 370-530) اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش فصل 6،7 (ص 370-530) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت فلسفه آموزش و پرورش فصل 6،7 (ص 370-530)