ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 27 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> اصول جلب حامیان ورزشی عوامل رشد وتوسعه صنعت ورزش - ورزشکار جدید ـ مسابقات ـ تماشاچیان ـ رسانه ها - نهضت آمادگی جسمانی ـ وسائل ورزشی ـ علوم ورزشی - جهانی شدن ورزش ـ مدیریت ـ اوقات فراغت صنعت ورزش - تفریح ـ آماتوریسم ـ نیمه حرفه ای ـ حرفه ای ـ تجارت ـ صنعت بازاریابی ، پایه های حامیان ورزشی - تعریف بازاریابی ـ مدیریت بازاریابی ورزش ـ مصرف کنندگان ورزشی ـ محصول ورزشی ـ ابعاد بازاریابی ـ وظایف مدیریت بازاریابی ـ هشت وضعیت چارچوب اقتضای برنامه استراتژیک بازایابی برنامه ریزی ـ اجراء نظارت و کنترل حامیان ورزش دلایل حامی بخشیدن ـ تدوین استراتژی موفقیت ـ جام جهانی و حامیان ـ المپیک و حامیان – امتیازات حامیان درجه یک در المپیک مقدمه - 1986 صنعت ورزش 3/47 بیلیون دلار - 1987صنعت ورزش 2/50 بیلیون دلار - 1988صنعت ورزش 1/63 بیلیون دلار - در سال 1987 صنعت ورزش بیست و سومین صنعت در میان سایرین - در اواخر سالهای 2000 یازدهمین صنعت در میان سایرین - افزایش حجم تقاضا برای مشارکت در ورزش, برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت اصول جلب حامیان ورزشی اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت اصول جلب حامیان ورزشی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت اصول جلب حامیان ورزشی