ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 5 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
بسم الله الرحمن الرحیم
مقدمه :
این پروژه مرتبط با نمرات درس ریاضی 30 نفر از دانش آموزان کلاس دوم ریاضی است ، که با توجه به پردازشی که بر روی آنها صورت گرفته است وجداولی که برای آنها تعیین شده وضعیت نمراتشان مشخص شده وسطح نمرات آنها را به وضوح نمایان می کند . از این نمودارها می توان برای سرعت در سنجش سطح نمرات دانش آموزان کلاس ها استفاده کرد .
نمرات درس ریاضی 30 نفر از دانش آموزان کلاس دوم ریاضی به قرار زیر است :
20-10-12-14-11-15-16-13-18-11-19-13-19-17-16
13-18-17-19-12-11-15-15-18-5-10-9-14-17
R= 20 – 5 = 15 K=5
2
زاویه مرکزی
فراوانی تجمعی
درصد فراوانی نسبی
فراوانی نسبی
مرکز دسته
فراوانی مطلق
دسته ها
360 = 11/88×%33
1
100 = 3/2×%33
1
[ 5 – 8 )
360 = 36×0/1
1+3 = 4
100 =10 ×0/1
3
[ 8 – 11 )
360 = 93/6×%26
4+8 = 12
100 = 26×%26
8
[ 11 –14 )
360 = 82/8×%23
12+7 = 19
100 = 23×%23
7
[14 – 17)
360 = 129/6×%36
19+11=30
100 = 36×%36
11
[ 17 – 20)
نمودار چند بر فراوانی :
مرکز دسته ها
فراوانی
دسته ها
3/5
0
[ 2 – 5 )
6/5
1
[ 5 – 8 )
9/5
3
[ 8 – 11 )
12/5
8
[ 11 – 14 )
15/5
7
[ 14 – 17 )
18/5
11
[ 17 – 20 )
21/5
0
[ 20 – 23 )
نمودار مستطیلی :
3
نمودار میله ای :
نمودار دایره ای :
4
نمودار ساقه و برگ :
نمودار جعبه ای :
14-14-13-13-13-12-12-11-11-11-10-10-9-5 : مرتب
20-19-19-18-18-17-17-17-16-16-15-15-15-
15 = (میانه ) چارک دوم Q2 چارک اول Q1 5 = کوچکترین داده