پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق بررسی عوامل درون آموزشگاهی مؤثر در گرایش دانش‌آموزان به امورتربیتی 13 ص

تحقیق-بررسی-عوامل-درون-آموزشگاهی-مؤثر-در-گرایش-دانش‌آموزان-به-امورتربیتی-13-ص
تحقیق بررسی عوامل درون آموزشگاهی مؤثر در گرایش دانش‌آموزان به امورتربیتی 13 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 16 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏10
‏9
‏بسمه تعالی
‏بررسی عوامل درون آموزشگاهی مؤثر در گرایش دانش‏‌‏آموزان به امورتربیتی
‏2
‏3
‏فهرست منابع
‏موضوع صفحه
‏چکیده 3
‏مقدمه 4
‏بازنگری پیشینه تاریخی 4
‏روش تحقیق 6
‏جامعه آماری و گروه نمونه 7
‏نتایج تحقیق ‏ 7
‏نتیجه‏‌‏گیری و بحث 9
‏پیشنهادهای کاربردی 11
‏منابع فارسی 12
‏منابع انگلیسی 12
‏چکیده
‏در این پژوهش عوامل درون آموزشگاهی در گرایش دانش‏‌‏آموزان به برنامه‏‌‏های امور تربیتی مورد بررسی قرار می‏‌‏گیرد. در این تحقیق مقوله‏‌‏های درون آزمایشگاهی مانند تقویت پایه‏‌‏های عقیدتی، فراهم بودن امکانات مناسب برای فعالیتهای فردی گروهی، ارزشیابی عملکرد دانش آموزان، توجیه اولیا برخورد صحیح مسئولان مدرسه با مسائل تربیتی و توجه به نیازهای فردی، بررسی می
‏10
‏3
‏‌‏شود. نتایج نشان داد که دو فرضیه اساسی مربوط به تقویت پایه‏‌‏های عقیدتی و ارزشیابی از عملکرد دانش‏‌‏آموزان مورد تأیید قرار نگرفت ولی سایر فرضیه‏‌‏ها از نظر پاسخگویان تأیید شد. بین نظر دانش‏‌‏آموزان و مربیان به جز دو مورد، تفاوت، معنی‏‌‏دار بوده است. در مقایسة نظر پاسخگویان درخصوص ابعاد ششگانه تحقیق، تفاوت، معنی‏‌‏دار بوده‏‌‏است.
‏کلید واژه‏‌‏ها:‏ گرایش دانش‏‌‏آموزان، امور تربیتی، عوامل درون آموزشگاهی
‏4
‏5
‏مقدمه
‏آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی است که در مقایسه با دیگر فعالیتها از اولویت خاصی برخوردار است. امروزه اندیشمندان و جامعه‏‌‏شناسان به اهمیت بیشتر پرورش نسبت به آموزش معترف بوده و عقیده دارند که آموزش بدون پرورش نه تنها سازنده نیست، بلکه می‏‌‏تواند مخرب نیز باشد. در این رابطه باید گفت که آموزش و پرورش به صورت بالقوه هم استعداد سازندگی و نوسازی در تمام سطوح را دارد و هم استعداد ویرانگری وتخریب را. لذا عدم برنامه‏‌‏ریزی صحیح در آموزش و پرورش، می‏‌‏تواند نیرو و استعداد نسل آینده را در معرض تهدید و نابودی قرار دهد (علاقه‏‌‏بند، 1368: 75).
‏پس از پیروزی انقلاب، خلأ عمیقی از نظر مسائل پرورشی احساس می‏‌‏شد. لذا ضرورت حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب و مبارزه با توطئه‏‌‏های دشمنان در داخل و خارج باعث شد که در هشتم اسفندماه 1357 با همت شهیدان بزرگوار، رجایی و باهنر، نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش و شکل رسمی پیدا کند.
‏به گفته شهید رجایی ‏«‏انقلاب باید از‏‌‏آموزش و پرورش به جامعه راه پیدا کند و بخش فرهنگی انقلاب یعنی محتوای فکری انقلاب باید از طریق انتقال به نسل نو، نسلی که به علت آلوده نبودن فطرتش آمادگی کامل برای پذیرفتن معیارها و ضوابط انقلاب را دارد، تداوم یابد تا این نسل در آینده، بتواند بار این انقلاب را به دوش بگیرد‏»‏ (حسن‏‌‏زاده و اسماعیلی، 1368: 19). لذا نهاد امور تربیتی، متولی اصلی فعالیتهای پرورشی در مدارس شد و سعی داشت با اجرای برنامه‏‌‏های مختلف فعالیتهایی را به منظور رسیدن به مقاصد تربیتی انجام دهد.
‏بازنگری پیشینه تاریخی
‏بررسیهای انجام شده در زمینه سابقه تحقیقی این موضوع نشان می‏‌‏دهد که تحقیقی توسط سبحانی‏‌‏نژاد (1372) تحت عنوان ‏«‏عوامل مؤثر در افزایش رغبت دانش‏‌‏آموزان پسر دبیرستهای شهر اصفهان نسبت به برنامه‏‌‏های امور تربیتی از دیدگاه دانش‏‌‏آموزان‏»‏ انجام گرفته به طور مستقیم با این تحقیق مرتبط است. یافته‏‌‏های این تحقیق نشان می‏‌‏دهد که در اولویت‏‌‏بندی عوامل مؤثر، دانش‏‌‏آموزان به ترتیب به خصوصیات عاملان اجرایی، نوع و محتوای برنامه‏‌‏های تربیتی، روشها یا شیوه‏‌‏های تربیتی، توجه به نیازهای فردی و موقعیتهای محیطی اشاره کرده، همچنین نتایج نشان داده که استفاده از نظر دانش‏‌‏آموزان، مطلع ساختن آنها از اهداف برنامه‏‌‏ها، توسعه کتابخانه‏‌‏های مدارس، همراه بودن خانواده با اهداف تربیتی مدرسه و کمک به رشد روح اعتماد به نفس در دانش‏‌‏آموزان، در گرایش مثبت آنها به برنامه‏‌‏های تربیتی مؤثر است. لازم به تذکراست که هر 5 دسته عوامل مؤثر در افزایش رغبت فراگیران به برنامه

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

خرید کاندوم خاردار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد