ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 27 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه
گزارش کارآموزی
رشته: حسابداری
موضوع: بررسی سیستم حسابداری بانک مهر ایذه
مکان : بانک مهر شهرستان ایذه
فصل دوم
معرفی خدمات
اموری که توسط کاربران انجام می پذیرد عمدتاً بشرح زیر می باشد :
الف)دریافت وجوه نقد
ب)پرداخت وجوه نقد
ج)فروش و باز خرید مهر چک
د)عملیات حساب همراه
ه)صدور حواله
و)پرداخت حواله
ز)افتتاح و انسداد حساب
ح)دوبار شمار اسکناس
ط)بستن حساب صندوق
ی)صدور و پرداخت چک بانکی
ک)صدور و پرداخت چک رمزدار بین بانکها
دریافت وجوه نقد:
1-1- عملیات مشترک حساب ها
نظر به اینکه واریز وجوه به کلیه حسابها اعم از حساب مشتریان یا حسابهای بانک توسط کاربران انجام میگیرد و در اکثر عملیات،وجوه مشترکی وجود دارد،ذیلاً به اهم موارد اشاره می گردد:
الف)متن کلیه فرمها اعم از تاریخ،مبلغ عددی و حروفی،شماره حساب،نام صاحب حساب،نام شعبه،می باید بصورت خوانا تکمیل شده و اسناد توسط کاربران کنترل شود .
ب)حتی الامکان فرم ها توسط شخص واریز کننده تکمیل شده و در خصوص افراد بیسواد فرم توسط یکی دیگر از همکاران نوشته شود.
ج)نام و نام خانوادگی پرداخت کننده در اسناد ثبت شده و به امضای وی برسد .
د)فرم مورد استفاده پس از دریافت وجه میبایست ممهور به مهر نام و امضاء کاربر گردد.
ه)با توجه به اینکه اسناد نقدی بدون ثبت در سیستم رایانه و پرفراژ آنها،فاقد ارزش میباشد لازم است ضمن دقت در ثبت آنها در حسابهای مربوطه و پرفراژ کلیه نسخ،عدم اعتبار اسناد فاقد پرفراژ را با نصب اطلاعیه به آگاهی مشتریان برسد .
و)بمنظور جلوگیری از اشکالات بعدی ضروری است بهنگام ثبت اسناد در حسابها کنترل لازم بمنظور مطابقت نام و شماره حساب مشتریان طبق اسناد با اطلاعات مشابه در سیستم اعمال گردد.
ز)در صورت مخدوش شدن اسناد توسط مشتریان،در صورتیکه فرم قابل استفاده باشد ،نسبت به اصلاح موارد اشتباه اقدام و توضیحات لازم در ظهر اسناد ثبت و به امضای