پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق بررسی ایمنی حمل و نقل در کشور آمریکا 28 ص Copy

تحقیق-بررسی-ایمنی-حمل-و-نقل-در-کشور-آمریکا-28-ص--copy
تحقیق بررسی ایمنی حمل و نقل در کشور آمریکا 28 ص Copy
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 27 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 33 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏بررسی ایمنی حمل و نقل در کشور آمریکا
‏مقدمه
‏وزارت حمل و نقل آمریکا سالیانه گزارشی از عملکرد بخش حمل و نقل منتشر می‏‌‏کند. یکی از موارد قابل توجه در این گزارش مقوله ایمنی است که ما در این مبحث فاکتورهای ایمنی در بخش زمینی که آمار آن مربوط به سال 2002 می‏‌‏باشد، می‏‌‏پردازیم.
‏هدف راهبردی در موضوع ایمنی
‏الف) هدف راهبردی
‏هدف راهبردی در این زمینه عبارت است از بالا بردن سطح بهداشت و ایمنی عمومی با تلاش در جهت به صفر رساندن مرگ و میر و جراحات مرتبط با حمل و نقل
‏ب) پیامدهای راهبردی
‏الف. کاهش تلفات جانی مرتبط با حمل و نقل
‏ب. کاهش مجروحان مرتبط با حمل و نقل
‏ایمنی مهمترین هدف راهبردی برای مدیران و برنا‏م‏ه‏‌‏ریزان حمل ونقل است. ما باید سعی کنیم تا سود حاصل از حمل و نقل را بالا بریم و در عین حال مخاطرات جانی را کاهش دهیم.
‏ایمنی راههای اصلی
‏تصادفات راههای اصلی باعث 95 دصد از تلف‏ا‏ت و 99 درصد مجروحان در حمل و نقل و علت اصلی مرگ و میر در سنین 4 تا 33 سال است. هنوز حدود 70 میلیون نفر (25 درصد رانندگان) در هنگام رانندگان یا استفاده از وسایل نقلیه موتوری از کمربند ایمنی استفاده نمی
‏2
‏‌‏کنند. مشروبات الکلی به تنهایی بزرگ‏‌‏ترین عامل دخیل در تصادفات مرگبار است (بیش از 17000 مورد در سال). حدوداً 12 درصد از کل کشتگان حوادث وسایل نقلیه موتوری در تصادفات با کامیونهای بزرگ جان باخته‏‌‏اند، در صورتی که کامیونها فقط 4 درصد ار کل وسایل نقلیه ثبت شده می‏‌‏باشند و 7 درصد از سفرها را به خود اختصاص می‏‌‏دهند. تصادفات راههای اصلی، ظرفیت قابل توجهی از بودجه سیستم بهداشت عمومی را به خود اختصاص داده است (بالغ بر 6/230 میلیارد دلار در سال، با به طور متوسط 820 دلار به ازای هر نفر که در ایالات متحده زندگی می‏‌‏کند).
‏نتایج سال 2002
‏وزارت حمل و نقل به اهداف تعیین شده در مورد کاهش میزان تلفات راههای اصلی و تلفات مربوط به کامیونها و نرخ رشد آن دست نیافت. تعداد قر‏ب‏انیان ترافیک از 42116 نفر د سال 2001 به صورت تخمینی به 42605 نفر در سال 2002 رسید. با وجو‏د‏ این وزارت حمل و نقل پیشرفت‏‌‏های اساسی در کاهش میزان تلفات در هر 100 میلی‏ون وسیله نقلیه ـ مایل، به دست آ‏ورد و این رقم از 3/3 در سال 1980 به 5/1 در سال 2002 کاهش یافت.
‏شرح
‏1996
‏1997
‏1998
‏1999
‏2000
‏2001
‏عملکرد 2002
‏پیش‏‌‏بینی 2002
‏محقق نشده
‏محقق شده
‏3
‏تلفات در راههای اصلی بر اساس هر 100 میلیون مایل سفر وسیله نقلیه
‏69/1
‏64/1
‏58/1
‏55/1
‏53/1
‏51/1
‏5/1
‏4/1
·
‏تلفات مربوط به کامیونهای سنگین
‏5142
‏5398
‏5395
‏5385282
‏5082
‏4984
‏472
·
‏تلفات مربوط به کامیونها به ازای هر 100 میلیون مایل سفر تجاری
‏8/2
‏8/2
‏7/2
‏7/2
‏6/2
‏45/2
‏4/2
‏2/2
·
‏جدول 16: خلاصه عملکرد وزارت حمل و نقل آمریکا در بخش ایمنی
‏شرح
‏1995
‏1996
‏1997
‏1998
‏1999
‏2000
‏2001
‏2002
‏محقق شده
‏محقق نشده
‏تعداد مجروحان راههای اصلی به ازای هر 100 میلیون مایل سفر وسیله نقلیه
‏143
‏140
‏131
‏121
‏120
‏116
‏109
‏113
·
‏مجروحان مربوط به حوادث کامیونهای سنگین (‏ه‏زار نفر)
‏117
‏129
‏131
‏127
‏142
‏140
‏131
‏122
·
‏درصد تلفات در راههای اصلی که مربوط به مشروبات الکی است
‏41
‏41
‏39
‏39
‏38
‏40
‏41
‏34
·
‏جدول 17: گزارش نهایی عملکرد وزارت حمل و نقل در موضوع ایمنی حمل و نقل
‏اداره ایمنی ترافیک راههای ملی ‏1‏(NHTSA‏)
‏علیرغم افزایش قابل ملاحظه تعداد وسایل نقلیه‏‌‏ای که مسافتهای بیشتری را می‏‌‏پیمایند، میزان سرنشینان قربانی سوانح انواع وسایل نقلیه مسافری در حال کاهش می
‏5
‏‌‏باشد. کشته‏‌‏های سنین زیر 4 سال و 5 تا 15 سال در حال کاهش است. همچنین تعداد مصدومین پیاده روند نزولی داشته است، اخیراً قربانیان پیاده برای اولین بار از سال 1995 رو به افزایش گذاشته است. علاوه بر این قربانیان تصادفات مرتبط با مشروبات الکلی و موتور سیکلت افزایش یافته است.
‏کمربند ای‏م‏نی
‏استفاده از کمربند ایمنی یکی از اولو‏ی‏تهای اصلی برنامه‏‌‏های ایمنی وزارت حمل و نقل است. استفاده از کمربند ایمنی در سال 2002 ب‏ه‏ مرز 75 درصد رسید که بالاترین میزان از سال 1994 که این پارامتر برای اولین بار (به میزان 58 درصد) اندازه‏‌‏گیری شد، می‏‌‏باشد و یک روند صعودی دارد. در ایالتهایی که قوانین استفاده از کمر‏ب‏ند ایمنی سخت‏‌‏تر است استفاده از کمربند ایمنی در سال 2002 به عدد مهم 80 درصد رسید و توفیقات اساسی نیز در محدوده شمال شرق و برای خودروهای وانت به چشم می‏‌‏خورد.
‏اداره ایمنی راه‏‌‏ها با بررسی مناطق در معرض خطر که میزان استفاده از کمربند ایمنی در آنها پائین‏‌‏تر از سطح عمومی است شیوه جریمه و ثبت تخلفات را برای اعمال شدیدتر قوانین در ایالتهای دیگر به تصویب قانون اولیه "‏استفاده از کمربند ایمنی مهمترین عامل افزایش سلامتی سرنشینان می‏‌‏باشد"‏ مبادرت نمود.
‏در سال 2002 قانون کمک به ایالتها تا سقف پانزده میلیون دلار در جهت حفظ جان سرنشینان به تصویب رسید‏ ‏و این کمکها به 29 ایالت، درحوزه کلمبیا، پورتوریکو، و دو منطقه دیگر اختصاص یافت. شرط تخصیص این کمکهای مالی به یک ایالت عبارت بود از: ارائه قوانین ویژه حمایت از سرنشینان و برنامه

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

خرید کاندوم خاردار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد