ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 109 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام خالق بی همتا
مدیریت نام تجاری
تعریف
مدیریت نام تجاری : کاربرد تکنیک های بازاریابی برای افزایش ارزش ادراک شده و در نهایت افزایش ارزش نام تجاری .
برند قوی منجر به افزایش ارزش سهام شرکت ها و نرخ بازگشت سرمایه گذاری می شود و لذا در حیطه مسولیت های مدیریت ارشد است.
- هرجایی که مردم می توانندانتخاب کنند برند قابل استفاده است. محصول فیزیکی ( پراید، پژو ، آسپرین ، شامپو صحت ) خدمت (هواپیمایی ماهان ، هواپیمایی اسمان ، بانک پارسیان ، بیمه آسیا ، بیمارستان دی ، دانشگاه آزاد )فروشگاه ( سپه ، رفاه ، شهروند ، قدس)یک فرد ( علی دایی ، حسین رضازاده )
مکان ( اصفهان ، استان گلستان، کشور مصر)یک سازمان ( یونیسف، انجمن علمی بازاریابی ایران) یک ایده( تنظیم خانواده ، تجارت آزاد ، آزادی بیان )
انواع نام گذاری
1- نام بنیانگذار
2-نام های توصیفی
3-حروف اول نام
4-نام های اختصاصی
5-نام های استعاره ای و بی معنی