ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
به نام خالق زیبایی
اهمیت آموزش و پرورش پیش دبستانی محیط خانه کمک می کند،اصلاح می کند،خراب می کند ولی ایجاد نمی کند.(ماریا مونته سوری)
هدف آرمانی آموزش -تلاش در جهت پرورش انسان هایی که در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در راستای هدف آرمانی جامعه به رشد و شکوفایی مطلوبی نائل شوند و جامعه را در مسیر آن هدف به پیش برانند.بازتاب بهره مندی ازهدف های روشن و آرمانی:-ارتقاء کیفیت آموزش-ارتقاء سطح دانش فراگیران-رشد بالندگی آنان در تمامی ابعاد-فراهم کردن جوی سالم و آرام وبه دور از رنج های روحی-توسعه انگیزه ها-فراهم کردن روشی معین برای یادگیری درآینده(آیین تدریس وروش کلاس داری-مهران علیپور مشکانی،1381)
تاریخچه آموزش پیش از دبستانی جهان -سرآغاز قرن 19-عوامل تغییر دیدگاه ها نسبت به کودکان:شرایط اجتماعی،باورها درباره طبیعت کودک.-یکی از طرفداران آموزش به کودک:کمنیوس-یادگیری از طریق فعالیت در اندیشه های دیویی متبلور شد.-روسو بر اهمیت آموزش زود هنگام وملموس تاکید می ورزید.-اولین بار پستالوزی آموزش پیش دبستانی را به عنوان یک رشته علمی مجزا مطرح کرد.-بیشترین تاثیربرشکل گیری حیطه آ.پ پیش دبستانی را فروبل گذاشت.-اولین کودکستان را فروبل با نام باغچه کودکان به سال1837 در آلمان تاسیس کرد. (برنامه آ.پ کودکان پیش از دبستان-محسن طالب زاد ه نوبریان،1385)
تاریخچه آموزش پیش از دبستانی ایران -در سال 1303 باغچه بان کودکستانی به نام ”باغچه اطفال“ در تبریز تاسیس نمود. (برنامه آ.پ کودکان پیش از دبستان-محسن طالب زاده نوبریان،1385)