پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره

دانلود پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره

  پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره
پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره

دانلود پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم1377/838 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت فصل نهم درس مدیریت رفتار سازمانی با عنوان مدیریت تعارض و مذاکره جهت رشته مدیریت در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

نظریه پردازان کلاسیک مدیریت تعارض را زیان بار می داند و تأکید دارد که از هر گونه تعارضی باید اجتناب شود زیرا در نهایت اقتدار مدیریت را تهدید می کند .
دیدگاه نهضت روابط انسانی تعارض را امری طبیعی و نتیجه ی اجتناب ناپذیر تلاش های جمعی می داند و بر این باور است که می تواند نیروی مثبتی در افزایش عملکرد گروهی باشد . 

 

 

 

دیدگاه تعاملگرایان
تعارض را هم بالقوه نیروی مثبتی در گروه ارزیابی می کند و هم وجود قدری تعارض را برای اثر بخش تر شدن عملکرد گروه کاملاً ضروری می داند .


 

 

فهرست مطالب
معانی لغوی تعارض (Conflict)
تعریف تعارض (Conflict)
تحولات در نگرش های ایجاد تعارض
انواع تعارض
سطوح تعارض در سازمان
ساز و کارهای متداول دفاعی
فنون انطباق در برخورد با رفتارهای دشوار
پیش فرض های اساسی سه گانه نسبت به تعارض
دیدگاه های سه گانه سازمان ها نسبت به تعارض
فراگرد شکل گیری تعارض
پیامدهای تعارض
سبک های پنج گانه مدیریت تعارض
تعریف مذاکره (Negotiation)
انواع اساسی مذاکره (هل ریگل و دیگران،1995)
شاخصه های سه گانه مذاکره اثر بخش (وال جوان،1985)
گامهای مذاکره اثر بخش
انواع مذاکره کننده و روش های آن
مــنابــع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد