پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری .

پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری .

دانلود پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری . پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری . , پاورپوینت , با , عنوان , فرآیندهای , مدیریت , ارتباط , با , مشتری , . ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 34 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> بنام خدا فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری مقدمه ERP تغییرات گسترده درنحوه سازماندهی و اداره سازمان است و با وظایف داخلی سازمان و طراحی مجدد سیستم های از پیش ساختار یافته ، سر وکار دارد . مانند : مدیریت زنجیره تامین ( (SCM، سیستم حسابداری CRM با یکسری وظایف و فرایندها سر و کار دارد که برای هر سازمان با سازمان دیگر کاملاً متفاوت است و معمولاً ساختار یافته یا روتین نیست. مانند : فعالیت ها و برنامه های بازاریابی و فروش اثر بخشی و موفقیت شرکت هایی که ساخت یافته نیستند به برخی عوامل زیر وابسته است : تجزیه و تحلیل نیازها و اهداف کسب و کار مهندسی مجدد فرایندها و پروسه های تجاری- بازرگانی موجود به منظور اخذ مزایای داده ها و اطلاعات در دسترس استفاده ازتکنولوژی در جا و مسیری که برای استفاده و پشتیبانی نیازهای کاربران و اهداف شرکت، آسان باشد. یکی از راههای بررسی CRM تمرکز بر ابزارهای برنامه های کاربردی طبقه بندی سه گانه گروه پاتریشیا سیبولد در سال 2002 : الف ) رو به مشتری: کلیه حوزه هایی که مشتری با شرکت تعامل می کند مراکز تلفن و میز اطلاعات، خودکارسازی نیروی فروش و خدمات در محل ب )مماس با مشتری: مشتریان به طور مستقیم با برنامه های کاربردی در تعامل هستند سرویس های انتخاب آزاد، مدیریت تبلیغات و برنامه های عمومی تجارت الکترونیکی ج )هوشمند مشتری محور: برنامه های کاربردی که درصدد تحلیل پردازش عملیاتی و استفاده از نتایج برای بهبود برنامه های کاربردیCRM ، گزارش دهی، انبارداری داده ها و داده کاوی از عناوین این حوزه اند . د) شبکه سازی آنلاین: امکان ایجاد روابط شخصی با طیف گسترده ای از افراد در کسب و کار اتاق های گفتگو و فرست های بحث پشتیبانی مشتری از خدمات سلف سرویس تجارت الکترونیک مدیریت تبلیغات یکپارچه سازی سیستم های مواجهه با مشتری خودکارسازی خدمات در محل خودکارسازی نیروی فروش مرکز تماس یکپارچه سازی سیستم های روبه مشتری سیستم های عملیات اجرایی فروش تامین کننده سیستم های تامین کننده مشتریان,   برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری .  اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری . روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد