ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 67 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> بنام خدا ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت. ادواردز دمینگ بهبود مداوم کیفیت تعاریف: مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان می باشد. مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند. توانایی اندازه گیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازه گیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است. پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مولفه های تصادفی است. توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی یک فرآیند پایدار که از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است. بهبود مداوم کیفیت فلو چارت بهبود مداوم کیفیت, برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️ بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️ دانلود سریع و مستقیم ✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت