پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی

پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی

دانلود پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی , پاورپوینت , با , عنوان , نظریه , های , مدیریت , دولتی ,

-------

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 21 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> 1 نظریه های مدیریت دولتی فصل پنجم:نهضت بازآفرینی دولت 2 3 2.مساله مشتری مداری 3.مساله تبعیت از بخش بازرگانی و مدل بازار 4.مساله کوچک سازی 5.منفعت طلبی شخصی در مقابل منفعت طلبی عمومی 6.تناقض های درونی نهضت بازآفرینی انتقادات وارده به نهضت بازآفرینی: 1.مساله عدالت 4 1.مسئله عدالت و برابری: فردریکسون خاطر نشان میکند که قوانین و مقررات با جلوگیری از برخی سوء استفاده ها منجر به تقویت انصاف و برابری میشوند.طبق نظر وی هنگامی که کارایی و اثربخشی و انعطاف پذیری را به قوانین و مقررات ترجیح میدهیم نتایج قابل پیش بینی ای مانند:کارایی بیشتر،نوآوری بیشتر و دولت منعطف تر خواهیم داشت ولی دولتی که درآن انصاف کمتر دیده میشود و برای سوءاستفاده و فساد آماده است. زاژاک میگوید که دولت به طور واضح با بخش خصوصی تفاوت دارد.طبق نظر وی حتی با وجود اقدامات مدیریتی یکسان در دوبخش دولتی و خصوصی،دولت باز هم باید تحت نظریه مختص به خود عمل کند.زیرا بخش دولتی به دنبال تحقق بخشیدن به ارزشهایی است که ممکن است برای بخش خصوصی مهم نباشد ویا با به کارگیری روشهای بخش خصوصی محقق نشود.گرایش افراطی به الگو برداری از بخش خصوصی باعث افول ارزشهای اساسی نظیر عدالت اجتماعی میشود. 5 2.مسئله مشتری مداری: هنری مینزبرگ با انتقاد به نگاه مشتری محوری در بخش دولتی عنوان میکند که مشتری در بخش خصوصی آزاد است و میتواند هر خدمت و کالایی را که دوست دارد انتخاب کند.ولی ما در خصوص نوع و چگونگی انتخاب خدمات دولتی با محدودیت های زیادی مواجه ایم.مامجبوریم علی رغم میل باطنی برخی از خدمات دولتی را بپذیریم.پس نمیتوان واژه مشتری را برای توصیف مردم در بخش دولتی به کاربرد،زیرا واژه مشتری به افرادی اشاره دارد که بتوانند خدمات دلخواه خود را انتخاب کنند.وی عقیده دارد که اگر دولت مانند بخش بازرگانی عمل میکرد از لحاظ منطقی مجبور به نادیده گرفتن بسیاری از اهداف و مقاصد مخصوص بخودش که برای تحققش ایجاد شده بود میشد.پس همه ما به عنوان یک شهروند؛انتظار داریم که دولت به شیوه ای عمل کند که تنها مصرف کردن خدمات را اشاعه ندهد. فردریکسون تاکید میکند که شهروندان،مشتریان دولت نیستند بلکه آنان مالکان دولت اند و رهبران دولتی را جهت تحقق منافعشان انتخاب میکنند.وی عقیده دارد که مدل مشتری محور شهروندان را در نقش منفعلانه ای قرار میدهد و آنان را محدود به دوست داشتن یا نداشتن خدمات میکند،درحالی که شهروندان که همان مالکان اند نقش فعالانه ای دارند.زیرا آنان هستند که تصمیم میگیرند دستورکار دولت چه باشد.وی بیان میدارد که مشتری گرایی(نقش سیاسی شهروند)را به (نقش اقتصادی مصرف کننده)تبدیل میکند.,   برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی  اینجا کلیک کنید برای باکیفیت پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت نظریه های مدیریت دولتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد