پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه

دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه

دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی  در تعامل با رسانه دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه دانلود پاورپوینت با عنوان پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه

-------

دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی  در تعامل با رسانه
دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 2462
قیمت: 54000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 45 صفحه

قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :

پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه پیوند روابط عمومی و رسانه هدف: هدف اصلی از ارایه این مبحث، مطرح کردن فرایندهای چالش برانگیز حوزه روابط عمومی در ارتباط با رسانه های کشور است.بدین منظور ابتدا به کاربردهای رسانه در روابط عمومی و ملاحظات ضروری در کاربرد رسانه اشاره می شود. سپس با استفاده از واژه کلیدی افکار عمومی که حلقه ربط روابط عمومی و رسانه است، در باره پیوند روابط عمومی و رسانه حول محور افکار عمومی صحبت خواهیم کرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش های روابط عمومی» است. کاربرد رسانه ها در روابط عمومی رسانه ها از اصلی ترین محیط های عمل حرفه ای روابط عمومی ها هستند. در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشریات کشور به بخش خصوصی تعلق دارند و 60 درصد دیگر دولتی یا عمومی اند. 67 درصد ازاخبار و اطلاعاتی که در جامعه پخش و منتشر می شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهای دولتی است. سهم رسانه های ایران در تبلیغات بازرگانی از نظر ارزش ریالی بدین ترتیب است: حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسیما و سینماها) تقریبا حدود 50 تا 55 درصد حوزه رسانه های چاپی (شامل مطبوعات، مجلات، ماهنامه ها، آگهی نامه ها و رسانه هایی همانند پوستر، بروشور و غیره) بین 30 تا 35 درصدتبلیغات محیطی (مانند تابلوها، بیلبوردها، دیوار نویس ها، بدنه اتوبوس ها، سایبان توقفگاه ها و ...) حدود 10 درصد کاربرد رسانه ها در روابط عمومی مهم ترین مواردی که معمولا به عنوان شرح وظایف روابط عمومی ها در ارتباط با رسانه ها ذکر می شوند عبارتند از: برنامه ریزی برای ارتباطات مستمر با رسانه های جمعی ( صدا و سیما ، خبر گزاری ها ، روزنامه های کثیر الانتشار و نشریات بویژه نشریات تخصصی در زمینه های اقتصادی) پوشش خبری مراسم مختلف نظیر گردهمایی ها ، سخنرانی ها ، افتتاح پروژه ها و ...اقدام در جهت تنویر افکار عمومی از طریق ارسال جوابیه ، اصلاحیه و تکذیب به مطالب مطروحه در رسانه های جمعی انجام و پیگیری امور رسانه ای ارجاعی از سوی مدیربرنامه ریزی و اجرای مصاحبه های مطبوعاتی و رادیو و تلویزیونی مسئولان و کارشناسان تهیه و تنظیم بولتن بریده جراید به صورت روزانهزمینه سازی برای ارتباط مستمر با خبرنگاران رسانه های جمعی

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  برای مشاهده توضیحات فایل  دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه  اینجا کلیک کنید برای باکیفیت دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ دانلود پاورپوینت پاورپوینت چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد