ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 211 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
فصل اول
مدیریت
مفاهیم کلیدی در مدیریت
سازمان ( Organization ): سازمان: عبارت است از مجموعه ای از افراد که برای رسیدن به اهدافی مشخص ودر ساختاری هماهنگ، با هم کار می کنند.
بر اساس این تعریف، شرکتها، دانشگاهها، مدارس، بنگاههای خیریه، اورژانس و آتش نشانی نمونه هائی از سازمان های غیر انتفاعی و انتفاعی هستند.
بر اساس این تعریف، همه سازمانها دارای هدف، ساختار و پرسنل هستند.
هدف ( Objective/Goal ): یک شرایط مطلوب در آینده که سازمان در جستجوی تحقق آن است.
هدف اصلی هر سازمان عبارت است از تولید کالاها یا خدمات مورد نیاز مشتریانش و این هدف اصلی در بیانیه ماموریت سازمان شرح داده می شود و موجب تمرکز حواس افراد داخل و ذینفعان خارج سازمان روی آن هدف اصلی می شود.
مشخصات عمومی سازمانها