پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد کارگاه سفالگری

دانلود-مقاله-در-مورد-کارگاه-سفالگری
دانلود مقاله در مورد کارگاه سفالگری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 155 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 57 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏مقدمه:‏
زمانی که بشر به استفاده از ظروف سفالین پرداخت، دست ساخته هایش بسیار ابتدائی و عاری از هر گونه تزئین یا پوشش لعاب بود، ولی بتدریج که ذوق و سلیقه و حسن زیبائی شناسی قوت گرفت ظروف سفالین به نقوش گوناگون و سپس به پوشش لعاب آرایش داده شد.
کاوشهای باستانشناسی در محوطه های باستانی ایران موید آن است که تسلسل و تکامل ساخت ظروف بی لعاب در قرون متمادی حفظ گردیده و هنرمندان سفالگر با پیشرفت هنر سفلگری همزمان و در کنار ظروف سفالین لعابدار در ظروف بی لعابدار در ظروف بی لعاب نیز مبتکر بوده و این شیوه و سنت را تا به امروز حفظکرده اند. وفور ظروف بی لعاب به نسبت انواع دیگر سفالینه بعلت کاربرد این نوع سفالینه در زندگی توده مردم بوده است.
تاریخ گذاری ظروف بی لعاب اوایل اسلام بعلت ادامه سنت سفالگری ساسانی ، بسیار مشکل است و بدین سبب متخصصان این نوع سفالینه را عرب ساسانی نامیده اند.
پس از سقوط امپراتوری ساسانیان ( سال 622 میلادی ) و گرایش ایرانیان بدین مبین اسلام قسمتهائی از این سرزمین تا مدتها تحت تاثیر شیوه های هنری گذشته قرار داشته است که از آنجمله ناحیه دریای خزر می باشد. در این منطقه روش و سنت هنر ساسانی بویژه در زمینه فلز کاری و سفالگری ادامه یافته و ظروف سفالین بشیوه متقدم ساخته می شده است. حفریات باستانشناسی در ناحیه دریای خزر که محوطه های باستانی بیشماری را در بر میگیرد . کشف ظروف سفالین اواخر ساسانی و اوایل اسلامی و قابل مقایسه بودن آنها این نظریه را اثبات می نماید.
پژوهشهای باستانشناسی سالهای اخیر در مراکز تمدنهای اسلامی ایران چون : نیشابور ، ری، جرجان، سیراف، استخر، تخت سلیمان، سلطانیه، فسا، غبیرا و شوش که در ادوار اسلامی از آبادانی و ثروت برخوردار بوده اند شناخت باستانشناسان را در تکامل سفالینه بی لعاب تا حدی آسانتر کرده است. سفالینه بی لعاب اسلامی بسیار متنوع و از جهات مختلف مانند خمیر، شکل و تزئین قابل بررسی است.
‏2
‏مقدمه:‏
زمانی که بشر به استفاده از ظروف سفالین پرداخت، دست ساخته هایش بسیار ابتدائی و عاری از هر گونه تزئین یا پوشش لعاب بود، ولی بتدریج که ذوق و سلیقه و حسن زیبائی شناسی قوت گرفت ظروف سفالین به نقوش گوناگون و سپس به پوشش لعاب آرایش داده شد.
کاوشهای باستانشناسی در محوطه های باستانی ایران موید آن است که تسلسل و تکامل ساخت ظروف بی لعاب در قرون متمادی حفظ گردیده و هنرمندان سفالگر با پیشرفت هنر سفلگری همزمان و در کنار ظروف سفالین لعابدار در ظروف بی لعابدار در ظروف بی لعاب نیز مبتکر بوده و این شیوه و سنت را تا به امروز حفظکرده اند. وفور ظروف بی لعاب به نسبت انواع دیگر سفالینه بعلت کاربرد این نوع سفالینه در زندگی توده مردم بوده است.
تاریخ گذاری ظروف بی لعاب اوایل اسلام بعلت ادامه سنت سفالگری ساسانی ، بسیار مشکل است و بدین سبب متخصصان این نوع سفالینه را عرب ساسانی نامیده اند.
پس از سقوط امپراتوری ساسانیان ( سال 622 میلادی ) و گرایش ایرانیان بدین مبین اسلام قسمتهائی از این سرزمین تا مدتها تحت تاثیر شیوه های هنری گذشته قرار داشته است که از آنجمله ناحیه دریای خزر می باشد. در این منطقه روش و سنت هنر ساسانی بویژه در زمینه فلز کاری و سفالگری ادامه یافته و ظروف سفالین بشیوه متقدم ساخته می شده است. حفریات باستانشناسی در ناحیه دریای خزر که محوطه های باستانی بیشماری را در بر میگیرد . کشف ظروف سفالین اواخر ساسانی و اوایل اسلامی و قابل مقایسه بودن آنها این نظریه را اثبات می نماید.
پژوهشهای باستانشناسی سالهای اخیر در مراکز تمدنهای اسلامی ایران چون : نیشابور ، ری، جرجان، سیراف، استخر، تخت سلیمان، سلطانیه، فسا، غبیرا و شوش که در ادوار اسلامی از آبادانی و ثروت برخوردار بوده اند شناخت باستانشناسان را در تکامل سفالینه بی لعاب تا حدی آسانتر کرده است. سفالینه بی لعاب اسلامی بسیار متنوع و از جهات مختلف مانند خمیر، شکل و تزئین قابل بررسی است.
‏2
‏بسمه تعالی
‏تقاضانامه
‏خواهشمند است مطابق طرح پیشنهادی پیوست با صدور جواز تاسیس برای احداث یک ‏کارگاه ‏سفالگری‏ موافقت فرمائید ضمنا جزوه مقررات و گردش کار صدور مجوزها را مطالعه نموده متعهد و ملزم به رعایت کلیه مفاد آن می باشم .
‏نام و نام خانوادگی :
‏تاریخ :
‏امضاء :
‏4
‏ ‏بیوگرافی :
‏مژده دانش ‏ متولد سال13‏69‏ صادره از ‏شیراز‏ و میزان تحصیلات دیپلم ‏فنی شاخه کاردانش‏ هستم و‏ ‏ چون علاقه‌ی زیادی به ‏نقاشی‏ داشتم توانستم دیپلم ‏نقاشی‏ را بگیرم تا بتوانم در جایی مشغول به کار شوم . من بعد از گرفتن دیپلم ‏ ‏ با کمک پدرم که بازنشسته‌هستند ‏ توانستیم جائی را‏ اجاره کنیم و در آن مشغول به کار شویم. من از ایجاد این ‏کارگاه ‏برای زندگی خانواده و جامعه و افراد جوان که به کار نیازمند بودند از ثروت پدرم تا حدودی استفاده کردم تا توانستم این ‏کارگاه‏ را ایجاد کنم. من تا آنجائی که امکان دارد سعی می‌کنم از توانایی خودم استفاده کنم و در مواقع ضروری از پدر و دوستان کمک می‌گیرم، و یکی از خصلتهای من این است که همیشه از آدم‌های پول‌دار و آدم‌هایی که در کارشان نظم و برنامه ریزی دارند سرمشق بگیرم . و یکی از کسانی که سرمشق من در کارهایم بود پدرم هستند.
‏من سعی می‌کنم در برابر مشکلات ناامید نشوم و در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته باشم و از پدر و دوستان و خانواده‌ام کمک می‌گیرم و هیچ وقت صبر و استقامت خود را در برابر شکست از دست نمی‌دهم .
‏از نظر من یک کارآفرین موفق کسی است که در کارهای خود اول از همه به خدا توکل داشته باشد و بعد در کارهای خود برنامه‌ریزی داشته باشد و طبق آنچه برنامه ریزی کرده است پیش رود و در کارهای خود نظم را رعایت کند و از کمک دیگران که در این کار تجربه دارند استفاده کند تا بتواند کارآفرین موفقی شود.
‏من فردی با ایمان هستم و برای انجام هر کاری اول خدا و بعد چیزهای دیگر را در نظر می‌گیرم و تا حدودی در کارهایم صرفه‌جوئی می‌کنم تا آنجا که کار برای خانواده و کارکنان شرکت مشکل ایجاد نکند و همیشه دوست دارم ساده زندگی کنم و ساده زیستن را به دیگران بیاموزم و دوست دارم اگر برای یکی از کارکنان مشکلی پیش بیاید تا آنجائی که می‌توانم مشکل آنها را رفع کنم اگر مشکل آنها مالی باشد وجهی را به آنان قرض می‌دهم. دوست دارم کارکنان در کارهایشان دقت لازم را به جا آورند و اگر در کارهایشان با مشکل روبرو شدند من را در جریان بگذارند و از نظر خودم من در کارهایم تا بحال موفق بودم و سعی می‌کنم در آینده هم همین‌طور که هستم باشم . و من این موفقیت خودم را مدیون پدر و مادرم می‌دانم.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد