پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق تاریخچه جهاد کشاورزی

تحقیق-تاریخچه-جهاد-کشاورزی
تحقیق تاریخچه جهاد کشاورزی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فصل اول:
‏آشنایی کلی با مکان کارآموزی
‏تاریخچه جهاد کشاورزی‏:
‏مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندواب با عنوان جهادسازندگی در سال 1358 تاسیس شده است و در سال 1380 پس از ادغام دو وزارت خانه کشاورزی و جهاد سازندگی تحت عنوان مدیریت جهاد کشاورزی فعالیت همه جانبه ای را آغاز کرد‏.
‏مدیریت جهاد کشاورزی از سه بخش اصلی تشکیل شده است:
‏اداره منابع طبیعی و جنگل داری
‏اداره ترویج و نظام بهره برداری
‏مدیریت
‏بخش مدیریت که قسمت اصلی اداره می باشد از واحدهای زیر تشکیل می شود:
‏1‏. زراعت 2. باغبانی 3. حفظ نباتات 4. امور دام 5. عشایر 6. توسعه صنایع روستای 7. ماشین الات 8. آموزش تخصصی 9. امور مالی 10. امور عمومی 11. طرح و برنامه 12. روابط عمومی 13. آموزش عقیدتی 14. پشتیبانی 15. دبیر خانه 16. آبدار خانه 17. حراست
‏واحد زراعت‏:
‏مسئول واحد زراعت آقای مهندس مبارکی می باشد این واحد به نحوه درست کاشتن و برداشت محصولات زراعی کشاورزان رسیدگی می کند و کشاورزان راهنمایهای لازم را برای کاشتن محصولات از قبیل گندم . جو. حبوبات مثل نخود . لوبیا . عدس و دانه های روغنی از مهندسان واحد زراعت کمک می گیرند.
‏کشاورزان نمونه های برداشتی ازخاک زمین کشاورزی را به مهندسان نشان می دهندتا از حاصل خیز بودن خاک برای کاشتن محصولات کشاورزی اطلاع آگاه شوند و با راهنمایی مهندسان کودهای مناسب و سمپاشهای لازم را برای از بین بردن آفتها استفاده کنند و در این واحد از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای نظارت بر کارهای کشاورزان را بر عهده دارند و با این واحد هماهنگی می کنند‏.
‏واحد باغبانی‏:
‏مسئول محت‏رم واحد باغبانی آقای مهندس خلیل ‏وند می باشد وظیفه این واحد این است که ارتباط مستقیم با باغداران داشته باشد ‏ ‏در واحد باغبانی به تولید صحیح انواع نهالهای درختان میوه و ... نظارت می کنند همچنین این واحد نحوه تغذیه مناسب نهالها را به نهالکاران آموزش می دهند‏ ‏و نهالهای عرضه شده به بازار را کنترل می کنند .
‏1
‏واحد باغبانی با برگ‏ذاری دوره های آموزشی بین باغدارا‏ن سطح آگاهی افراد را به بالاترین سطح ممکن می رساند تا‏ با دانش بیشتر و بهتر به نهال کاری بپردازند ‏.
‏در این واحد با نحوه بهتر و صحیح اصلاح و‏ ‏هرس درختان میوه از جمله انگور و مبارزه با آفات درختان همکاری لازم را ایفا می کنند این واحد‏ ‏از حضور ناظر باغبانان و فارغ التحصیلان بهره می برد و هر ناطر چند هکتار باغ را تحت نظارت خود دارد‏.‏
‏واحد حفظ نب‏اتات:
‏مسئول محترم واحد نباتات آقای مهندس کریمی می باشد وظیفه این واحد این است نحوه مناسب مبارزه با آفات و بیماریها و علفهای هرز را به کشاورزان آموزش دهد ‏تا کشاورزان با انواع آفات وطرز‏ برخورد و مبارزه با بیماریهای کشاورزی آشنایی بیشتر داشته باشند‏ ‏.
‏مسئولان این واحد کشاورزان را با مبارزه شیمیایی و مکانیکی و علمی تر زراعت آشنا می- سازد باید تشخیص نوع آفات و بیماریها و نوع استفاده از سموم برای از بین بردن آفات و بهتر کردن محصولات و استفاده علمی تر از مواد شیمیایی را به کشاورزان آموزش دهد این واحد به احداث کلینک های گیاه پزشکی و دایر کردن فروشگاههای فروش مواد کشاورزی باد تحت نظر گرفتن این واحدها به کشاورزان کمک کنند.
‏واحد ‏امور‏ دام‏ ‏:
‏مسئول محترم این واحد آقای مهندس رس‏تمی می باشد وظیفه این واحد این ا‏ست که باید ارتباط مستقیمی با دامداران ومرغداران داشته باشد تا دامداران با پرورش گاوهای سالم و مرغداران با پرورش مرغهای غذای سالم برای افرادمصرف کننده جامعه را فراهم بکنند .
‏وظیفه این واحد مسئول صدور‏ ‏مجوز احداث و ساخت دامداریها و پرورش دام‏ ،احداث حوضهای ماهی،پرورش ماهیهای سرد آبی وگرم آبی،زنبور عسل و احداث مرغداریهای گوشتی و تخم مرغی ‏ را بر عهده دار‏ن‏د‏.
‏این واحد برای دامداران داروهای لازم را برای دامها در اختیار دامداران قرار می دهند تا با بیماریها آشنا شوند و جلوی بیماریها ی دامی گرفته شود نحوه استفاده و تغذیه های سالم برای دامها با آموزشهایی که از مهندسان واحد دام ‏ ‏برای آگاهی آنها در نظر گرفته می شود و این واحد مامورانی دارند ‏که از نزدیک به فعالیتهای دامدار‏ا‏ن رسیدگی می کنند.
‏2
‏واحد عشایر:
‏مسئول واحد عشایر آقای کریمی می باشد وظیفه این واحد رسیدگی به مشکلات و مسائل مختلف عشایران را بر عهده دارداین واحد برای عشایرها کالاهای مصرفی و خوراک دامها را تهیه می کنند و رسیدگی به وضعیت چرا گاها و مکانهایی که عشایر در آنها سکونت می کنند این واحد با فرستادن پزشکان دامها واکسن های لازم را به حیوانات عشایر میزنند تا از بیماریها در امان باشند
‏واحد توسعه روستایی :
‏مسئول واحد توسعه روستایی آقای مهندس قلیزاده می باشد‏ وظیفه این واحد در اختیار گذاشتن وسایلهای مورد نیاز کشاورزان برای بهتر برداشتن محصول را بر عهده دارند و در این واحد کشاورزان جهت خرید ماشین الات کشاورزی برای آماده کردن زمین ها به منظور کشت و برداشت به این واحد از اداره مراجعه ،تا امکانات لازم در اختیار آنها قرار داده شود.
‏ماشینهای موجود در این واحد از جمله عبارتند از تراکتور ، کمپاین ، گاو آهن ،و غیره هستند و برای این ماشین الات ساختمانهایی در نظر گرفته مشود تا کشاورزان با مراجعه به آن واحد نیازهای کشاورزی خود را بر طرف کنند و این ماشینها بصورت مزدکار در اختیار آنها گذاشته می شود و برای اداره درآمد زا هستند‏.
‏این واحد برای هر 15 هکتار مجوز خرید یک دستگاه تراکتور را به کشاورزان داده است و سوخت مورد نیاز وسایلهای کشاورزان از این واحد ، به صورت صدور کارتهای سوختی که در اختیار کشاورزان قرار داده می شود تهیه می کنند‏ .
‏واحد ماشین آلات :
‏مسئول محترم این واحد آقای خدادادی می باشد ‏این واحد مسئولیت رسیدگی به ماشینهای جهاد کشاورزی را بر عهده دارد و این واحد ماشینهای اداری را در اختیار کارکنان جه‏اد که از طرف آنها به ماموریت فرس‏تاده می شوند قرار داده می شوند وظیفه تهیه ماشینهای لازم و حتی تعمیر آنها جزو وظایف این بخش می باشد .
‏جهاد کشاورزی دارای مراکز و تعاونی های روستایی در اطراف شهرستان دارد و برای برسی کار آنها از ماشین آلات اداره استفاده می کنند .
‏3
‏واحد آموزش‏ :
‏مسئول محترم واحد آموزش آقای باقری می باشد از اسم این واحد مشخص است که این واحد آموزشهای لازم ‏بر عهده دارد و کارکنان جهاد کشاورزی آموزشه‏ای لازم را در این بخش از اداره ق‏را‏ر‏ می گیرند تا اطلاعات خود را ‏به‏ روز تر کنند .
‏این واحد آموزش بهره گیری از تکنولوژی های جدید و مدرن را به کارکنان خود آموزش می دهد و این واحد با برگذاری کلاسهای کامپیوتری به کارکنان خود مدرک نیز اعطا می کند .
‏در این واحد دوره های مانند بیمه محصولات کشاورزی ، زراعت نوین گندم ، کشت چغند‏ر‏ قند ، آفات ک‏لزا‏ ، کشت‏ گلرنگ ،را به کارکنان خود آموزش‏ می دهند.
‏واحد امو‏ر‏ عمومی :
‏مسئول محترم واحد امور عمومی آقای حمدالهی می باشند وظیفه این‏ واحد‏ مربوط است به امور استخدام و گزینش افرادی ‏که در جهاد استخدام می شوند اگر جهاد کشاورزی به نیروی تازه نیاز داشته باشد این واحد اول باید به مقامات بالا ا‏طلاع دهند و بعد از تایید باید اق‏دامات لازم را از طریق گزینش استخدام کن‏ند سپس کارمند جدید مشخص‏ شود .
‏این واحد رسیدگی به مرخصی ساعتی کارکنان و بازنشستگی کارکنان را نیز بر عهده دارد .
‏واحد طرح و برنامه :
‏مسئول محترم این واحد آقای مهندس عظیمی می باشد این واحد با طرحها و برنامه هایی که بوسیله مهندسان این واحد ‏برا کشاورزان طرح و برنامه ریزی می کنند تا تسهیلات بانکی به کشاورزان ارائه دهند کشاورزان با ارائه برنامه خود و طرح و برنامه ای که دارند به این واحد مراجعه می کنند و بعد از قبولی طرح توسط مهندسان این واحد ، کشاورز مربوطه به بانک کشاورزی معرفی می شود تا اقدام به دریافت وام گردند تا برنامه های خود را عملی سازند .
‏واحد روابط عمومی :
‏مسئول محترم آقای قادری می باشند. وظیفه واحد روابط عمومی گزارش اتفاقاتی که در طول هفته در جهاد کشاورزی اتفاق می افتد آنها را انعکاس کرده و‏ گزارش‏ عملکرد‏ها ‏و فعالیتهای ‏مدیریت جهاد کشاورزی در روزنامه ‏ها مقاله ها و صدا و سیما بر عهده دارد این واحد حتی وظیفه چاپ آگهی های استخدام ، آگهی های ترحیم را در اداره بر عهده دارد و هماهنگی برگزاری مراسم ها و جشن ها ی مختلف را در مناسبتهای لازم وهفته جهاد کشاورزی فعالیت می کنند.
‏4
‏واحد آموزشی عقیدتی _ سیاسی :
‏مسئول محترم این واحد بر عهده آقای کاظمی می باشند این و‏احد بر این دایر شده است تا کار‏کنان اطلاعات کافی از سیاستهای شرکت داشته باشند و این واحد هر هفته با برگذاری کلاسهای مربوطه به کارکنان آموزشهای عقیدتی ‏–‏ سیاسی را بیان می کنند
‏واحد پشتیبانی :
‏مسئول محترم این ‏واحد آقای فریدی می باشد وظیفه‏ واحد پشتیبانی تهیه و تامین وسایل و امکانات مورد نیاز سایر واحدها برای انجام فعالیته‏ای جهاد کشاورزی را بر عهده دارن‏د این واحد رانندگان اداره را برای ماموریت های جهاد هماهنگی می کنند ‏و وسایل و قطعات مورد نیاز ماشین آ‏لات را در اختیار رانندگان قرار میدهند.
‏واحد دبیر خانه :
‏مسئول محترم این واحد آقای طهماسبی می باشند در این قسمت از اداره نامه های اداری تایپ و بایگانی می شوند در این واحد قبل از کپی در دفتری یاد‏د‏اشت می شود که از کدام واحد اداره برای تایپ آمده است در این واحد یک تایپیست قرار دارد و تایپ نامه های اداری را بر عهده دارد و تکثیر آگهی های کشاورزان بر عهده این واحد است .

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد