پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق پوستر 60 ص

تحقیق-پوستر-60-ص
تحقیق پوستر 60 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 57 کیلوبایت
قیمت: 8000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شکل گیری پوستر
‏تقدیم به پدر و مادر عزیزم به خاطر زحمات و ‏راهنمایشان در تمام مراحل زندگیم و با شکر فراوان از استاد عزیزم آقای کامران سیلا خوری که مرا در تهیه ی این مجموعه یاری نمودند .
‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شکل گیری پوستر
‏فهرست مطالب
‏مقدمه 1
‏فصل اول : تاریخچه پوستر
‏تاریخچه پوستر در جهان ‏ 4
‏تاریخچه ی پوستر در ایران ‏ 7
‏فصل دوم :مفاهیم پوستر
‏شکل گیری پوستر ‏ 10
‏پوستر و قطع آن ‏ 12
‏رنگ در پوستر ‏ 13
‏فصل سوم : پوستر از نظر موضوعی
‏پوستر فرهنگی ‏ 15
‏پوستر تجاری ‏ 16
‏پوستر اجتماعی ‏ 17
‏فصل چهارم : اعلان از اول تا آخر ( از نظر فنی )
‏فضا و سطح اعلان‏ ‏ 19
‏طرز نصب و محل اعلان ‏ 21
‏عناصر تصویری اعلان ‏ 22
‏کلیات در مورد پوستر ‏ 23
‏تکنیک در پوستر ‏ 26
‏فصل پنجم : کاربرد پوستر در پیام رسانی اجتماعی
‏کاربرد پوستر در پبام رسانی اجتماعی ‏ 30
‏نتیجه گیری ‏ 34
‏تجزیه و تحلیل چند پوستر ‏ 35
‏مصاحبه با استاد مصطفی حسین زاده ‏ 56
‏کارهای عملی ‏ 59
‏منابع ومأخذ ‏ 65
1
‏مقدمه
‏مقدمه :
‏با گسترش روز افزون وسایل ارتباط جمعی اهمیت تصویر بعنوان یک وسیلة ارتباط جهانی افزایش یافته است. تصویر چون دو پهلو و مبهم نیست همیشه بر کلام امتیاز دارد. پوستر مولود کلمه و تصویر است. صراحت تصویر و ابهام کلام می‏‌‏تواند تاثیر تبلیغی ویژه‏‌‏ای بیافریند. پوستر به همان اندازه که در خدمت یک اعتقاد درمی‏‌‏آید، می‏‌‏تواند بر ضد آن عمل کند. و بنابراین خطرناک‏‌‏ترین و برّاترین حربة تبلیغاتی است که دست به هر کاری می‏‌‏زند. می‏‌‏تواند سیاه را سفید، شب را روز و زشت را زیبا جلوه دهد. پوستر گرچه زادة نقاشی است، اما در روند تکامل‏،‏ خود را از قید همه چیز از جمله سبک رهانیده است. ترکیبی از یک نقاشی سوررئال کاریکاتور، عکس مینیاتور،کلاژ و هر چیز دیگر می‏‌‏تواند در ساخت یک پوستر وجود داشته باشد.
‏مشروط بر اینکه بتواند به آنچه مقصود است کمک کند. مهمترین امتیار پوستر قابلیت انتشار نامحدود آن است. مستقیماً با بیننده طرف می‏‌‏شود و بدین وسیله تأثیری گسترش یابنده دارد و این تاثیر در مقایسه با هر اثر هنری دیگر که هنرمند در واقع برای ‏دل خود می‏‌‏آفر‏ی‏ند به تنهایی به نمایش می‏‌‏گذارد، شدید و غیرقابل انکار است. پوسترساز‏،‏ پوستر را سفارش می‏‌‏پذیرد و بنابراین باید به خواستهای بیننده و ذهنیات و فرهنگ او توجه داشته باشد و او را برانگیزد بی‏‌‏آنکه سعی کند در مقابل خواست سفارش دهند‏ه‏ وی را بفریبد.
‏از یکسو آینده خواست‏‌‏ها و روحیات یک جامعه است و از سوی دیگر در شکل گرفتن این خواستها و روحیات نقشی سازنده دارد که در مجموع کاری است خطیر و پرمسئولیت. پوستر خوب و بد، پوستر تجاری و فرهنگی، اینها تقسیم‏‌‏بندی‏‌‏هایی است که مرزهایی کاملاً نامشخص و مبهم دارد.
‏پوستر فرهنگی خبر از یک رویداد ‏فرهنگی می‏‌‏دهد. گشایش یک نمایشگاه‏ ‏، ‏نمایش یک تئاتر برپایی یک کنفرانس و غیره. در اینجا پوستر کمتر دروغ می‏‌‏گوید. آنچه نوشته می‏‌‏شود اطلاعاتی است دربارة زمان، مکان و موضوع رویداد، تصویر یا صرفاً جنبة تزئینی دارد و یا به نحوی با موضوع مرتبط است. مثلاً تابلویی از آن نمایشگاه صحنه‏‌‏ای از تئاتر و چهره‏‌‏ای از سخنران ... و حال آنکه پوستر تجاری در صدد جلب مشتری است‏. می‏‌‏تواند دروغ بگوید، بفریبد‏ کسی هم معترض آن نباشد و در ساخت هر ‏کدام از انواع پوسترها، پوسترساز‏ باید با آگاهی بر روی تکنیک‏ ،‏ کار خود را ارائه کند. این آگاهی تکتیک نکته پراهمیتی است چرا که در ساخته شدن یک پوستر نقش اساسی ایفا می‏‌‏کند. و ضوابط دیگری هم در ساخته شدن یک پوستر تأثیر می‏‌‏گذارد و آن هم جامعه قانون. سیاست و به طور کلی فرهنگ و تمدن در آن تأثیر می‏‌‏گذارند.
‏پوستر در کشوری همچون لهستان هنوز به گویندة دروغگوی تولید کننده تبدیل نشده است. چرا که هنوز جامعه چنین توقعی از او ندارد و پوستر فیلم در این کشور در خدمت آگاهی دادن از یک رویداد فرهنگی و هنری است و جز آنکه نمایش فیلمی را اعلام کند و اطلاعاتی درباره نوع و حال و هوای آن دهد کاری نمی‏‌‏کند. پوستر علامت اختصاری فیلم است و باید راستگو باشد. هیچکس انتظار آن را ندارد که یک پوستر به او دروغ بگوید یا قول چیزی را بدهد که ‏در فیلم از آن خبری نیست.
‏3
‏فصل ‏دوم ‏–‏ شکل گیری پوستر
4
‏فصل ‏اول ‏–‏ تاریخچه پوستر در جهان
2
‏فصل ‏اول ‏–‏ تاریخچه پوستر
‏فصل اول : تاریخچه پوستر
‏ـ تاریخچه پوستر در جهان
‏ـ تاریخچه پوستر در ایران

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود تحقیق و پاورپوینت

فروشگاه فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد