ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 45 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
الگوها و روش تدریس - word.jpg
همکار گرانقدرم، بی گمان بارها از خود پرسیده ای کدام راه حـــل را بایــد برگزینم تا فــــرایند یاددهی – یادگیری ر ا به درستــــی مدیریت کنم؟
از میان مجموعه فعالیت هایی که برای تعلیم وتربیت دانش آموزان انجام می دهیـم بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس درس اختصاص می یابد .
بی شک هسته ی اصلی فرایند تدریس ترتیب دادن محیط هایی است که در آن دانش آموزان بتوانند تعامل کنند و نحوه ی یادگیری خود را بررسی نمایند.در ســــیستم ارزشیابی کیفی – توصیفی تدریس فعالیتی دو جانبه است که بین معلم و دانش آموز جــریان دارد که از اهدافش یادگیری، نحوه ی یادگیری است، لذاالگو های تدریس توصیــــف کننــدگان محیـــــط های یـــــادگیری اند وهر فعالیتی در آن بایستی به عمدو با قصد همراه باشــد قصد معلم از تدریس این است که دانش آموزان مطلبی یاد بگیرند . معلمان فکور پیوسته می کوشند راه های بهتر و تازه تری برای انجام دادن کارها پیدا کنند، برای بسیاری از معلمان، تفکر یک فرایند ضمنی و یک عنصر طبیعی در زندگــــی کاری روزمره است.
سخنی با همکاران
تدریس فعال، تدریسی است که در آن رخدادهای آموزشی به صورت تعـامل های علمی، عاطفی واجتماعی با کسب اطلاعات و مهارت ها و توجه به فرآیند تفکر و آموزش مهارت های زندگی و اجتماعی اتفاق می افتد. آموزش با این شیوه جنبه کاربردی علوم را مد نظر قرار داده است . یعنی دانشآموزان در یادگیری به درجهای می رسند تا بتوانند از یافتههای خود درحل مسائل جدید زندگی استفاده نمایند. به عبارتی یادگیرنده از طریق درگیر شدن در فعالیت ها و تجربیات متنوع یادگیری به مجموعهای از دانشها ، مهارت ها و نگرش ها دســت می یابد که خود در شکل گیری و تولید آنها سهیم بوده است.و یادگیری در لایههای بالاتر حیطه شناختی اتفاق می افتد و چگونه آموختن بیش از انتقال حقایق و دانشها اهمیـت پیدا می کند.
مقدمه