پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پروژه ppt معماری ژنتیک

دانلود دانلود پروژه ppt معماری ژنتیک

 دانلود پروژه  ppt معماری ژنتیک
دانلود پروژه ppt معماری ژنتیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 69557 تومان

بخشی از متن:

دانلود پروژه  ppt معماری ژنتیک در 39 اسلاید

 

 

 

 

 

مقدمه:

دنیس دالنس؛ معمار و نویسنده کتا بهای ”دیجیتال به آنالوگ“ و ”معماری ژنتیک“ و ”به سوی معماری تقلید زیستی“، فارغ التحصیل شده از دانشگاه بین المللی کاتولونیا واز مدرسان مدرسه معماری UIC در بارسلونا در رشته معماری ژنتیک می باشد. وی تحقیقات گسترده ای را در زمینه های تقلید زیستی و کاربرد ژنتیک درمعماری انجام داده است که در زیربه نمونه هایی از آن اشاره خواهد شد.

طراحی تقلید زیستی

تقلید زیستی برای معماری و طراحی در دانشگاههای مشخصی به عنوان روشی برای تقویت دوباره طراحی در پاسخ به محیط زیست و حفاظت آن،از نظر غیر سمی و یا کمتر سمی بودن و از نظر محاسباتی و زیست شناختی هوشمند مورد آزمایش قرار می گیرد. این تحقیق به منظور دستیابی به تعدادی پیشنهادات برای استفاده ازتقلید زیستی ویژه که بر اساس نوع ارتباط آن با دیجیتال مجازی و دیجیتال تولید می باشد انجام شده است.

هدف دیگر بررسی نحوه استفاده دانشجویان از موضوعات مورد علاقه خود در سیستم های طبیعی و  زیست شناسی برای طراحی شبیه سازی است و اینکه جگونه آنها را تحقیق و تولید کرده و در نهایت آن شیوه را تبدیل به روشی کنند  که بصورت طراحی تجربی و با استفاده از مصالح زیستی پیشرفته و بصورت سیستم هایی ترکیب از زیست و طبیعت نمایان شود.

طراحی تقلید زیستی چیست؟

روش کار در دانشگاه UIC بدین صورت است که دانشجویان را با نمونه هایی از کارهای علمی که به خواص سیستمهای زنده توجه می کنند آشنا می شوند تا ویژگی مطلوب آنهارا مورد قیاس قرار داده و پاسخی جدید برای صنعت و تکنولوژی، ترکیب کرده و بسازند.

 طراحان ممکن است به فضا، ماده و کیفیات سازه ای صدف ها، گیاهان یا استخوانها برای نشان دادن ارزش تحقیق خود، توجه کنند. چنین در گیری ای با روند و تحقیق سرانجام زمانی که فرمهای پیش بینی شده با الهام از طبیعت را آشکار میکنند، منجر به ملاحظات عمیق یک نفر در خواص طبیعی موجود در روشهای پاسخ گو به محیط زیست می شود.

چرا تقلید زیستی را طراحی کنیم؟

طراحی تقلید زیستی پلی است که میتواند بر روی مسیری به سمت طراحی پیوندی  با محیط زیست، تخصص طراحی و معماری رابه هم متصل کند. طراحی تقلید زیستی می تواند به معانی تکنولوژی برای ساخت دیجیتالی و مجازی و در نهایت به بیو مهندسی و سیستم های هوشمند منجر شود. نیز  طراحی تقلید زیستی می تواند  روشی برای دیدن وتفکر دوباره دنیای طبیعی را فراهم کند که با هدف استفاده از کیفیات و خواص طبیعی موجود از آنها در کارهای طراحی برای جستجوی نیروهای جدید برای سازه ها ، صفحات و مواد استفاده کرده و آنها را در محیط زیست بعنوان عناصر ساختمانی مانند المان، خرپا و پوسته یکپارچه اعمال کند.

در این روش  ممکن است طراحان به عنوان پیش الگوی معماری، اشکال سنتی فضایی ویا تازه را گرد هم آورند. هرچند که پیشنهاد نمی شود آن طراحان دانشمند شوند  بلکه باید رابطه مصالح جدید و سیستم های ساختمانی را که فرصتی برای آشکار شدن طراحی با تفکر دوباره است را ارایه داده و در آینده نزدیک با امکاناتی که تکنولوژی برای پیچیده کردن بیشتر سیستم ها در ساختمان ایجاد می کند، ایده تقلید طبیعت هر چه بیشتر و بیشتر منطقی به نظر خواهد آمد.

چرا از علم گیاه شناسی برای طراحی تقلیدزیستی استفاده میشود؟

در مراحل ابتدایی گیاهان احتمالا ساده ترین فرم زیست شناختی برای درک کردن هستند که حتی بدون داشتن زمینه علمی نیز می توانند بصورتی ساده با زندگی روزانه انسان در ارتباط باشند. حتی در مقیاس های شهری،درخت و گیاه یک ارتباط سریع با محیط طبیعی برقرار می سازد.

بویژه گیاهان رویش سریعی داشته و نسبتا در یک بازه زمانی کوتاه بیشتر قادرند حیات و خواص بیولوژیکی خود را نشان دهند و بدین گونه مشاهدات مستقیم را به ایده های طراحی انتقال داده و طراحی را با اکوسیستمها و با سیستم های شهری به سیرکولاسیون های سرویس های عمومی و زیر ساخت ها مرتبط می سازد...........................................

دانلود پروژه  ppt معماری ژنتیکپروژه ppt معماری ژنتیکppt معماری ژنتیکمعماری ژنتیکانسان طبیعت معماری معماری ژنتیکمعماری ژنتیک چیستژنتیکطراحی معماری ژنتیکطراحی ژنتیکطراحی ژنتیکی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

دانلود پروژه ppt معماری ژنتیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد