ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
-------
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 35 صفحه
قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :
به نام خداوند جان و خرد 6 اصل بوروکراسی وبر تقسیم کار روشن سلسله مراتب اختیارات روشن انتخاب رسمی قوانین و مقررات رسمی و مکتوب غیر شخصی بودنجدا بودن فرد از جایگاه شغلی رویکرد رفتاری رفتار سازمانی: علمی که به مطالعه رفتار و فعالیت های افراد در سازمان ها می پردازدمباحث مرتبط:انگیزشاعنماد سازیکار با تیم هامدیریت تعارض5 نفر بر اهمیت نقش افراد در موفقیت سازمان تاکید کردند که از همه برجسته تر هست در این زمینه:روبرت اوونهوگو مانتسبرگمری پاکر فالتچستر بارناردالتون مایو رویکرد کمی ازتکنیک های کمی برای حل مسائل مدیریتی استفاده می کندمانند:روش های آماریالگوهای بهینه سازیالگوهای اطلاعاتیدر دهه 1980 و1990 انقلاب کیفیت در کسب و کارها و بخش های عمومی در دنیا صورت گرفت.دمینگ و جوزف جوران در زمینه کیفیت کار کردند.امریکایی ها مدیریت کیفیت جامع را بنا نهادند.تعریف:«رویکرد مدیریتی متمرکز بر کیفیت، مبتنی بر مشارکت همه اعضای سازمان و با هدف موفقیت بلند مدت از طریق رضایت مشتری و رساندن منفعت به کلیه اعضای سازمان و جامعه.» اصول مدیریت کیفیت جامع بهبود مستمرتعهد رهبری مدیریت عالی در جهت رسیدن به رضایت مشتریانتوانمند سازی کارکنانتمرکز بر مشتریان