پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

تحقیق پیشگفتار شغل و کارآفرینی (قابل ویرایش)

تحقیق-پیشگفتار-شغل-و-کارآفرینی-(قابل-ویرایش)
تحقیق پیشگفتار شغل و کارآفرینی (قابل ویرایش)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 54 کیلوبایت
قیمت: 8500 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏پیشگفتار
‏شغل اهم‏ی‏ت‏ و ضرورت و‏ی‏ژه‏‌‏ا‏ی‏ در زندگ‏ی‏ انسان دارد و در واقع ‏ی‏ک‏ی‏ از تصم‏ی‏م‏ گ‏ی‏ر‏ی‏‌‏ها‏ی‏ اساس‏ی‏ و سرنوشت‌ساز برا‏ی‏ و‏ی‏ م‏ی‏‌‏باشد‏. در گذشته که تنوع مشاغل تا به حد امروز‏ی‏ نبوده است، اغلب انتخاب شغل برا‏ی‏ فرزندان به صورت موروث‏ی‏ انجام م‏ی‏‌‏گرفته‏ است. به عبارت‏ی‏ فرزندان همان شغل پ‏در‏ را انتخاب کرده و آنرا ادامه م‏ی‏‌‏دادند‏.
‏امروزه‏ بنا به دلا‏ی‏ل‏ مختلف‏ی‏ کمتر از گذشته ا‏ی‏ن‏ اتفاق م‏ی‏‌‏افتد‏ و اغلب جوانان در شرا‏ی‏ط‏ی‏ قرار م‏ی‏‌‏گ‏ی‏رند‏ که ناچار به انتخاب شرا‏ی‏ط‏ شغل‏ی‏ هستند. البته ا‏ی‏ن‏ امر و خود شرا‏ی‏ط‏ شغل‏ی‏ و دلبخواه‏ی‏ بودن آنرا نشان نم‏ی‏‌‏دهد‏. چرا که در موارد ز‏ی‏اد‏ی‏ عوامل‏ی‏ خاص ‏ی‏ک‏ موقع‏ی‏ت‏ شغل‏ی‏ را بر فر‏د‏ تحم‏ی‏ل‏ م‏ی‏‌‏کند‏.با ا‏ی‏ن‏ حال پا‏ی‏ه‏‌‏ها‏ی‏ انتخاب شغل و مراحل لازم برا‏ی‏ رس‏ی‏دن‏ به شغل مورد نظر اغلب در سن‏ی‏ن‏ پائ‏ی‏ن‏‌‏تر‏ گذاشته م‏ی‏‌‏شود‏. افراد با در نظر داشتن عوامل موثر در پا‏ی‏ه‏‌‏ر‏ی‏ز‏ی‏ ا‏ی‏ن‏ مراحل و عوامل د‏ی‏گر‏ مس‏ی‏ر‏ شغل‏ی‏ خود را هدا‏ی‏ت‏ م‏ی‏‌‏کنند‏.
‏مقدمه
‏ کارآفرینی اگرچه یک شغل نیست و ترویج فرهنگ آن در جامعه ، ابتدا موجب افزایش بیکاری می شود اما موتور توسعه است و بیکاری های پنهان را نه تنها آشکار و درمان می کند ، بلکه باعث پیشگیری از آن نیز می شود . در اینجا این سؤال مطرح می گردد که اگر کارآفرینی یک شغل نیست و اساساً کارآفرین در پی ایجاد شغل نیست و نتیجه کار او نیز ممکن است بیکاری را افزایش دهد، پس کارآفرینی چیست و کارآفرین کیست ؟ چرا آنها را موتور توسعه اقتصادی نامیده اند ؟ آیا کارآفرینی انواع مختلفی دارد ؟ آیا ویژگیهای روانشناختی و جمعیت شناختی کارآفرینان اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی با هم تفاوت دارند ؟ و ...
‏2
‏واژه « کارآفرینی » در زبان فارسی واژه ای است نو که معنای لغوی آن ، شنونده یا خواننده نا آشنا به مفهوم اصلی آن را ، که ترجمه کلمه انگلیسی Entrepreneurship‏ است به اشتباه می اندازد . این واژه اغلب در اذهان ، مفهوم ’’‌ اشتغالزائی ’’ و ارتباط مستقیم و ذاتی با کار ( آن هم از نوع فیزیکی آن ) را تداعی می کند ، در حالیکه کارآفرینی به معنی حقیقی خود تعاریف مختلف و متنوعی دارد . بطور کلی می توان گفت که اساس و جوهره اغلب تعاریف ارائه شده در فرهنگ غرب به مفهوم « فرآیند خلق ثروت » یا « تخریب خلاق » می باشد که طبیعتاً چنان فرآیند و چنین تخریبی توأم و همراه با ریسک است . متأسفانه عده ای در کشور ، کارآفرینی را بعنوان یک شغل معرفی می کنند و آنها را در کنار کارگر ، مدیر ، مهندس ، پزشک ، خلبان ، وکیل ، جوشکار و ... قرار می دهند و عده ای دیگر آنرا شغل آفرینی می دانند، عده ای دیگر کارآفرین را کسی می دانند که فقط بتواند کارگاه یا کارخانه یا شرکتی را تأسیس ، راه اندازی و مدیریت نماید و ریسک آن را متقبل شود . عده ای دیگر فقط صاحبان کسب و کارهای کوچک و نوآور را کارآفرین می دانند و عده ای شالوده کار را در عصر فرا صنعتی « کارآفرینی » و در عصر صنعت « استخدام » معرفی می کنند ، عده ای دیگر کارآفرینی را مترادف با شغل آزاد و کارآفرین را به معنی کارفرما و سرمایه دار تلقی می کنند . علاوه بر برداشتهای غلط فوق که در ایران رایج شده است در جهان نیز وجه مشترک و بستر تمام تعاریف ، تفاسیر و ابعاد مختلف کارآفرینی منحصر به ً کار ً و ً اقتصاد ً می شود به عبارت دیگر تاکنون کارآفرینی ، در جهان فقط در حوزه کسب و کار و آن هم در بعد اقتصادی مطرح بوده است و آنجائی هم که از کارآفرینی اجتماعی (social entrepreneurship‏) ، سیاسی (political entrepreneurship‏) و یا فرهنگی (cultural entrepreneurship‏) صحبت شده است عمدتاً به معنی کشف ، جذب و بهره برداری از فرصت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی درآمدزا و سودآور بوده است نه صرف کارآفرینی اجتماعی ، سیاسی یا فرهنگی . به عبارت دیگر وقتی در غرب صحبت از کارآفرینی اجتماعی می شود عمدتاً منظور این است که از طریق کسب و کار ، درآمدی برای امور اجتماعی وعام المنفعه حاصل نمایند و یا ساختار اجتماعی ، سیاسی یا فرهنگی کشورشان را برای تسهیل و حمایت از کارآفرینی اقتصادی تغییر ، اصلاح یا تکمیل نمایند ، ( علاقه مندان می توانند لیست کامل کارآفرینان اجتماعی و نوع فعالیتهای آنها را از طریق مجله الکترونیکی www.changmakers.net‏ بدست آورند).
‏3
‏فصل اول :
‏( ‏خلاقیت‌شناسی شغلی، نوآوری و کارآفرینی‏ )
‏4
‏مبحث اول : ‏کارآفرینی یک شغل است یا یک سبک زندگی
‏تعاریف‌ کارآفرینی‌
‌ ‏‌کارآفرین‌ فردی‌ است‌ که‌ دارای‌ ایده‌ نو و جدید ‏است‌ و ازطریق‌ فرایند تاسیس‌ و ایجاد یک‌ کسب‌وکار (شرکت) و قبول‌ مخاطره، محصول‌ ‏یا خدمات‌ جدیدی‌ را در جامعه‌ معرفی‌ می‌کند.
‏در این‌ تعریف‌ چند نکته‌ وجود ‏دارد:
‏کارآفرین‌ اهل‌ فکر جدید و نوگراست‌ (ایده‌ جدید‏);
‏کارآفرین‌ در فرایند ایجاد یک‌ کسب‌وکار ‏یعنی‌ از مرحله‌ مطالعه‌ بازار، تهیه‌ طرح‌ کسب‌وکار، توجیه‌ اقتصادی، بسیج‌ منابع، ‏احداث‌ کارخانه‌ و بهره‌برداری‌ از آن‌ شخصاً‌ درگیر بوده‌ و اقدامات‌ عملی‌ را ‏برعهده‌ می‌گیرد و همه‌ مخاطرات‌ را قبول‌ می‌کند;
‏نتیجه‌ فعالیت‌ و زحمات‌ وی‌ حتماً‌ ‏بایستی‌ به‌ محصول‌ و خدمات‌ جدیدی‌ منجر گردد.
‌ ‏‌جفری‌ تیمونز ‏را ایجادکننده‌ یک‌ ‏چتر ارزشمند از هیچ‌ می‌داند.
‌ ‏‌این‌ مفهوم‌ که‌ در فرانسه‌ENTERPRENUR ‏نام‌ ‏نهاده‌ شده‌ و در انگلیسی‌ به‌ معنای‌ متعهدشدن‌(TO UNDERTAKE) ‏آمده‌ است، در ‏ادبیات‌ فارسی‌ ابتدا به‌ معنای‌ کارفرما و سپس‌ کارآفرین‌ ترجمه‌ شده‌ که‌ ترجمه‌ ‏خوبی‌ از این‌ واژه‌ نیست. به‌نظر می‌رسد بهتر بود این‌ واژه‌ به‌ معنای‌ ‏ترجمه‌ می‌شد گرچه‌ ارزش‌ در ادبیات‌ اقتصادی‌ و توسعه‌ غرب‌ ‏معنایی‌ متفاوت‌ از آنچه‌ که‌ ما در ادبیات‌ دینی‌ و اخلاقی‌ داریم‌ به‌ ذهن‌ ‏انسان‌ متبادر می‌کند.
‌ ‏‌انسانی‌ که‌ دارای‌ قدرت‌ درک‌ و پیداکردن‌ خلاءها و ‏فرصتهاست‌ و ازطریق‌ پرورش‌ ایده‌ و تبدیل‌ فکر خود به‌ یک‌ محصول‌ و خدمات‌ جدید، ‏در جامعه‌ اقدام‌ به‌ ارزش‌آفرینی‌ از هیچ‌ می‌کند، ‏نامیده‌ ‏می‌شود.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد


دانلود فایل

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد