پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس
پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

پادشاه سئو| دانلود پاورپوینت, مقاله, تحقیق, جزوه,قالب و افزونه وردپرس

دانلود پاورپوینت , مقاله, تحقیق, مبانی وپیشینه تحقیق, جزوه, طرح درس دروس دبستان, خلاصه کتاب , نمونه سوالات کارشناسی و ارشد ,قالب و افزونه وردپرس

سیدا دانلود مقاله در مورد سلامت جسمی روانی 81 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-سلامت-جسمی-روانی-81-ص
دانلود مقاله در مورد سلامت جسمی روانی 81 ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 100 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 100 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏80
‏1
‏ ‏به نام خدا
‏وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
‏برنامه چهارم توسعه ‏اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ‏کشور
‏80
‏2
‏«‏ بنام خدا ‏»
‏پیشگفتار
‏بخشی از ماموریت تدوین‏ برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ‏تهیه‏ اسناد ملی توسعه بخش‏ی‏ و فرابخشی ‏است‏. در همین ارتباط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی‏ ماموریت یافت که سند ملی توسعه بخش بهداشت و درمان را در‏ چارچوب دستورالعمل‏‌‏های سازمان‏ مدیریت و برنامه ریزی کشور طی نامه شماره 54509/101 مورخ 2/4/83 تدوین نماید ‏که سند پیوست نتیجه ‏این تلاش‏ و مشارکت‏ صمیمانه مسئولین و کارشناسان بخش ‏می‏‌‏باشد. این مجموعه زمانی ‏به اهداف تعیین شده دست خواهد یافت که‏ سیاستهای اجرایی آن ‏ به پروژه و یا ‏برنامه‏‌‏های عملیاتی توسط بخش‏‌‏های مرتبط گرد‏ی‏د‏ه و‏درطول برنامه به اجرا درآید. الگوی تنظیم برنامه‏‌‏های عملیاتی و پروژه‏‌‏ها در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ‏تهیه شده است‏ که بخش‏‌‏های مختلف‏ توسعه در کشور‏ می‏‌‏توانند از این قالب در تدوین برنامه‏‌‏ها‏ و پروژه‏‌‏های‏ خود استفاده نمایند.
‏جای دارد از آقای‏ دکتر علی‏‌‏اکبرسیاری معاون محترم هماهنگی و دبیرمجامع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و گروه کارشناسان همکار از معاونت های وزارت متبوع آقایان دکتر دلاور ، دکتر وثوق ، دکتر منظم ، دکتر ترابی ، دکتر جمشیدی ، دکتر یاسمین ، دکتر کاظمینی ، دکتر صدر ، دکتر رضوی ، دکتر علمداری ، دکتر دباغ ، دکتر خانی جزنی ، دکتر رفیعی فر ، دکتر صمدزاده ، دکترگویا ، دکتر فرشاد ، دکتر ملکی ، دکتر رضوی ، نحوی ، امیدوار و خانم ها دکتر اردلان ، دکتر شیخ الاسلام ، طبیب زاده ، حبیبی ‏و‏ همچنین‏ آقای‏ان دکتر محمدعلی مفتون و‏ مهندس همایون فرزان از معاونت هماهنگی وزارت بهداشت‏ و آقایان هنجنی و فراهانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور‏ که در تهیه این سند مشارکت داشته‏‌‏اند تشکر و قدردانی ن‏مایم.
‏امید است‏ تعامل و همکاری ‏بخش ها ، سازمان ها و نهادهای مرتبط ‏درطول برنامه ‏بمنظور عملیاتی‏‌‏نمودن سیاستهای اجرایی تا تحقق اهداف آن تقویت گردد.

‏ ‏دکتر‏مسعود پزشکیان
‏ وزیر‏
‏80
‏3
‏فهرست مطالب
‏عنوان
‏صفحه
‏مقدمه
‏4
‏وظایف بخش
‏8
‏ ویژگیها
‏9
‏ ساختار کلی
‏12
‏وضعیت بخش در رابطه با سند چشم‌انداز‏ ‏و‏ ‏سیاستهای کلی‏ و مضامین دوازده گانه ‏برنامه چهارم توسعه
‏15
‏وضعیت بخش در رابطه‏ با‏ ‏سند چشم انداز سیاستهای کلی ‏برنامه چهارم توسعه
‏16
‏امکانات
‏23
‏قابلیتها
‏2‏6
‏محدودیتها‏
‏27
‏تنگناها
‏30
‏نقش و جایگاه بخش در تحقق اهداف چشم‌انداز
‏32
‏اهداف کلی
‏34
‏راهبردها
‏34
‏اهداف کمی‏ و سیاستهای اجرایی بر بخش به حسب استان
‏36
‏سیاستهای اجرایی‏ بخش بهداشت و درمان
‏42
‏اقدامات مهم و اساسی
‏46
‏پیوست شماره‏1
‏57
‏پیوست شماره‏2
‏59
‏80
‏5
‏ مقدمه :‏
‏ ‏برخورداری از یک زندگی‏ سالم و ‏ ‏مولد و با کیفیت توام با طول عمر قابل قبول و عاری از بیماری و ناتوانی، ‏حقی است همگانی‏ که مسئولیت و تولیت آن بر عهده دولت ها است و ‏پیش شرط تحقق توسعه پایدار‏می باشد.‏ ‏برای تحقق این امر ‏فراهم سازی امکانات و تسهیلات مناسب ‏برای‏ تامین سلامت جسمی ، روانی ، اجتماعی و معنوی انسان در کلیه مراحل زندگی و زنجیره حیات ‏که از‏ جمله حقوق طبیعی و نیازهای اساسی انسانها به شمار می رود در مکتب اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ‏مورد‏ تاکید ‏قرار‏گرفته است . قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ضمن محوری ‏برشمردن‏ سلامت ‏کامل و جامع ‏انسان ، بهداشت و درمان را از جمله نیازهای اساسی می شناسد ودولت را مکلف کرده است تا تمامی‏ منابع، ‏ امکانات‏ و ظرفیت های ‏ خود را جهت ‏تامین، حفظ و ارتقای سطح ‏سلامت افراد کشور بسیج کند ( اصول 3،29،43 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران‏‌‏).
‏مفهوم سلامت و داشتن تعریف مشترک از آن، درتبیین رسالت و مبانی فکری و اجرایی به ویژه درسطح کلان اهمیت اساسی دارد. سلامت در ادبیات بین المللی به صورتهای زیر تعریف شده است :
‏الف ) از دیدگاه سازمان بهد اشت جهانی WHO‏:
‏سلامت عبارتست از :‏ "‏ ‏احساس رضایت کامل جسمانی ، روانی و اجتماعی نه تنها فقدان بیماری و ناخوشی" ‏ ‏
‏ب ) از دیدگاه تئوری سرمایه انسانی :(Human Capital Theory)
‏سلامتی افراد یک ‏«‏ ذخیره سرمایه ‏»‏ است که به مرور زمان با گذر طبیعی عمر (Natural Aging‏) مستهلک می شود ، بیماری باعث استهلاک غیرطبیعی‏ آن‏ می گردد و سرمایه گذاری در سلامت (بهداشت و درمان ) این استهلاک را جبران می کند.
‏سلامت در عرصه اندیشه و عمل جنبه های متفاوتی دارد. سلامت انسان محصول تعامل پیشینه ژنتیکی ، محیط اجتماعی ، روانی و اکولوژیکی است که او را در بر می گیرد و هر کدام از این عوامل به طور جداگانه ای بر سلامت وی تاثیر می گذارند. جدا از زمینه بیولوژیک و ژنتیک متفاوت هر انسان محیط زندگی وی شامل محیط فیزیکی و اکولوژیکی است که وی را در بر گرفته همچنین محیط های اقتصادی، اجتماعی و روانی نیز اثرات خود را بر انسان آشکارا اعمال می کنند. محیط زندگی بشر در حال تغییر است و این تغییرات در روش زندگی و کار انسان تاثیرات فراوانی بر

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید کاندوم دانشجویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد